قزوین_ برنامه های هفته پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین توسط مسؤول معاونت دانش و پژوهش سپاه این استان تشریح شد.

برنامه های هفته پژوهش در قزوین تشریح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید رحمانی حسینی در نشست خبری پیش از ظهر چهارشنبه اظهار داشت: در حوزه دفاعی اقدامات مختلفی توسط سپاه انجام شده است و صنعت دفاعی، ایران هیچ پیشینه ای در گذشته نداشته است.

وی افزود: بسیاری از اقداماتی که در سطح کلان در سپاه انجام می شود به صورت خبری بازتاب و منعکس نشده است در حالی که معاونت دانش و پژوهش سپاه استان قزوین قدمت ۷ ساله را به خود اختصاص می دهد.

مسؤول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین بیان کرد: یکی از شاخصه هایی که بین پژوهش های سپاه و دانشگاهی تفاوت قایل می شود این است که پژوهش های سپاه به کتابخانه تحویل داده می شود و تولید نمی شود.

حسینی با بیان اینکه توانایی هایی را در حوزه پژوهش داریم که این توانایی ها می تواند الگو باشد، بیان کرد: وجه تمایز پژوهش های سپاه بر پایه مأموریت محور و احصای نیاز دانشی دقیق است ودر این زمینه از یافته های پژوهش استفاده می شود.

وی یادآور شد: از جمله اقداماتی که در حوزه پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) دنبال می شود می توان به چاپ کتاب تجارب کارمندان هر ۶ ماه یکبار اشاره کرد و به صورت ملی می توان گفت که گنجینه تجارب ارزشمند را در استان قزوین در اختیار داریم.

مسؤول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین عنوان کرد: ۷۰درصد پژوهش های سپاه مربوط به حوزه مأموریت ها است و در سال جاری سعی داریم تجاربی را در سطح منطقه جمع آوری کنیم.

حسینی مطرح کرد: در حوزه گردان ها و پروژه های مسکن نیز اقداماتی توسط سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین انجام شده است.

وی به آغاز هفته پژوهش اشاره و تصریح کرد: با آغاز این هفته برنامه های مختلفی در معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین از جمله برگزاری نمایشگاه دستاوردهای سپاه، دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و ارتباط با دانشگاه ها پیش بینی شده است.

مسؤول معاونت دانش و پژوهش سپاه صاحب الامر (عج) استان قزوین با بیان اینکه سپاه تنها در حوزه رزم حضور ندارد و در بسیاری از عرصه ها نقش پررنگی را دارد، گفت: در نمایشگاه عرضه دستاوردهای سپاه، ۳۰ عنوان پژوهش در معرض دید علاقمندان قرار می گیرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.