اهواز_نماینده مسجدسلیمان در مجلس گفت:متاسفانه وضعیت راه‌های استان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع سبب شده که هر روز شاهد حوادث ناگواری در گوشه و کنار استان باشیم.

بی‌توجهی وزارت راه علت بروز حوادث ناگوار در جاده های خوزستان است

به گزارش قدس آنلاین، علی عسگر ظاهری  ضمن ابراز تاسف از مرگ تعدادی از دانش آموزان در محور سوسنگرد اظهار داشت: متاسفانه وضعیت راه‌های استان در وضعیت مطلوبی به سر نمی‌برد و این موضوع سبب شده که هر روز شاهد حوادث ناگواری در گوشه و کنار استان باشیم.

ظاهری به میزان اعتبارات راههای استان در بودجه سال ۹۷ نیز اشاره کرد و گفت: جای تاسف دارد که از اعتبارات پیشنهادی راه‌ها در بودجه سال ۹۷ از مجموع یکهزار و ۹۸۰ میلیارد تومان تنها مبلغ ۶۵ میلیارد تومان به استان خوزستان تخصیص یافته است.

وی افزود: این تبعیض آشکار در نحوه تخصیص منابع اعتباری حوزه راه‌ها در حالی صورت می‌گیرد که حدود ۲۵ درصد راههای مدنظر وزارت راه و شهرسازی در استان خوزستان قرار دارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس به اعتبارات بخش ریلی نیز اشاره کرد و گفت: متاسفانه با وجود اینکه محور ریلی خوزستان یکی از محورهای پرترافیک کشور است و سالیانه حجم عظیمی مسافر و کالا را جابجا می‌کند، از مجموع دو هزار و ۴۰۰ میلیارد تومان اعتبار راههای ریلی کشور، تقریبا هیچ اعتباری برای خوزستان در نظر گرفته نشده است.

ظاهری افزود: اعتراض جدی خود را به این تبعیض در توزیع منابع اعلام کرده‌ام و امیدوارم وزارت راه با تصحیح مبالغ اعتباری حق واقعی خوزستان به آن تخصیص دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.