فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت: ‌کوچک‌ترین تحرک‌ گروهک‌های تروریستی ‌علیه ایران با پاسخ محکم مواجه می‌شود.

‌کوچک‌ترین تحرک‌ گروهک‌های تروریستی ‌علیه ایران با پاسخ محکم مواجه می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی کشور ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: یکی از قدیمی‌ترین خواسته‌های ناجا انسداد مرزها‌ست که از سال‌های گذسته نیز مطرح شده است لذا دولت برای انسداد مرزهای موجود باید اعتبارات لازمه را اختصاص دهد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به بازدید از نوار مرزی باشماق مریوان تصریح کرد: جلساتی در این سفر با همکاران نیروهای مسلح برگزار شده است.

وی گفت: هم‌اکنون استان کردستان دارای امنیت قابل قبول و خوبی است اما هماهنگی‌های لازمه برای اجرای ماموریت‌های انتظامی نیز صورت گرفته است.

سردار اشتری افزود: در حوزه مبارزه با قاچاق کالا و ارز اقدامات خوبی تاکنون از سوی دولت صورت گرفته اما خلاء‌هایی نیز هم‌اکنون محسوس هستند که امید است با کمک دولت بتوان این امر را پوشش داده و از آن بکاهیم.

وی وضعیت امنیت مرزهای مریوان را بسیار عالی عنوان کرد‌ و گفت: امروزه هماهنگی‌های خوبی بین نیروهای نظامی و انتظامی وجود دارد که اگر کوچک‌ترین تحرکی از گروهک‌ها و نیروهای معاند در این مرزها صورت بگیرد بلافاصله برخوردهای لازمه اتخاذ خواهد شد.

فرمانده نیروی انتظامی کشور گفت : نیروهای نظامی و انتظامی اگر تحرکاتی از سوی گروهک های معاند را مشاهده نمایند بلافاصله آنها را خنثی خواهند نمود.

وی با عنوان این نکته که انسداد مرزها از خواسته های قدیمی ناجا است گفت: نیروهای مسلح همواره خواستار انسداد مرزها بوده اند که دولت باید برای تحقق این خواسته اعتبارات لازمه را اختصاص دهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.