شرکت Legoo به تازگی گوشی جدیدی به نام S۹ رونمایی کرده است که از لحاظ ظاهری بسیار شبیه پرچمدار جدید و گران قیمت اپل، آیفون ۱۰، ‌می باشد.

برای آیفون X اندرویدی ۳۰۰ دلار بپردازید+ عکس

به گزارش قدس آنلاین، ممکن است آیفون ۱۰ امکانات زیادی داشته باشد اما به هر حال، قیمت آن از ۱۰۰۰ دلار آغاز می شود و هر کاربری قدرت خرید آن را ندارد. علاوه بر این، طراحی این گوشی هوشمند نیز خاص است و اگر طرفداران اندروید، از این طراحی خوششان می آید، می توانند گوشی لگوو S۹ را خریداری کنند.

در نگاه اول هیچ تفاوتی بین آیفون ۱۰ و این گوشی چینی دیده نمی شود. حتی آیکون های آنتن و باتری این گوشی نیز همانند آیفون ۱۰ طراحی شده است. در پنل پشتی نیز این شباهت با نوع چینش عمودی دوربین ها و جنس شیشه و آلومینیوم بدنه ادامه می یابد. تنها تفاوت در طراحی این دو گوشی، وجود سنسور اثر انگشت در پشت S۹ و قرار گرفتن سه دکمه تغییر حجم صدا و خاموش و روشن کردن گوشی در سمت راست است. با وجود طراحی مشابه به آیفون ۱۰، انتخاب مکان دکمه ها عجیب به نظر می رسد.

تفاوت این دو گوشی سخت افزار به کار رفته در این گوشی ها است. گوشی هوشمند چینی لگوو S۹ دارای یک صفحه نمایش امولد ۵.۸۵ اینجی، پردازنده میان رده ی مدیاتک P۴۰، ۶ گیگابایت رم، ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره سازی داخلی و یک دوربین دوگانه ۱۶ مگاپیکسلی می باشد که این مشخصات اصلا قابل قیاس با آیفون ۱۰ نمی باشد.

اما مهمترین تفاوت این دو گوشی، قیمت آن ها است که لگوو S۹ با قیمت ۳۰۰ دلار عرضه می شود با وجود این که قیمت پایه آیفون ۱۰، ۱۰۰۰ دلار است.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.