خرم‌آباد - عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام تأکید کرد: اخلاص موجب پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شد.

اخلاص موجب پیروزی جبهه مقاومت شد/ رفع مشکلات کشور با درایت سپاه

به گزارش قدس آنلاین، محمدحسین صفارهرندی عصر چهارشنبه در جمع مردم خرم‌آباد در مسجد قمر بنی‌هاشم این شهر در سخنانی با تأکید بر اینکه اخلاص موجب پیروزی جبهه مقاومت در منطقه شد اظهار داشت: جبهه مقاومت فهمیده است که خداوند به خاطر اخلاصی که داشتند، آن‌ها را پیروز کرده و به آنچه می‌خواستند رسیدند.

وی با تأکید بر اینکه در جبهه مقاومت دو گروه وجود دارد که یکی رزمندگان جوان پرشور و حزب الهی و دیگری افراد باسابقه دوران دفاع مقدس و بچه‌های سپاه قدس هستند عنوان کرد: هر جای مملکت که مشکلی به وجود آمده با درایت سپاه حل‌شده و به نحو احسن به وظایف خود عمل کرده است.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه این رزمندگان از ابتدای انقلاب تاکنون موجب تحول در کشور بوده‌اند تصریح کرد: به خاطر حضور این افراد بوده که ایران اسلامی در عرصه‌های مختلف پیشرفت کرده به‌طوری‌که در خیلی از زمینه‌ها با کشورهای اروپایی قابل‌رقابت هستیم.

صفر هرندی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به پیروزی جبهه مقاومت در منطقه و کشورهای سوریه و عراق بیان داشت: این پیروزی برای غربی‌ها قابل پیش‌بینی نبود.

وی با تأکید بر اینکه امروز با رهبری حکیمی فرزانه در نظام مقدس جمهوری اسلامی در همه عرصه‌ها پیروز هستیم گفت: مقام معظم رهبری همواره به دوردست‌ها نگاه داشته و با صدق، صفا و اخلاص در همه زمینه ها می‌توانیم حرکت کنیم و پیروز باشیم.

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با تأکید بر اینکه دشمن و استکبار جهانی هیچ‌گاه قابل‌اعتماد نبوده است تصریح کرد: ما هرجایی که وسوسه شدیم و به دشمن اعتماد کرده‌ایم ضرر کرده‌ایم.

منبع: مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.