تیم فوتبال رئال مادرید در حالی که یک نیمه مقابل الجزیره امارات غافلگیر شده بود در نیمه دوم حریف را شکست داد و راهی فینال شد.

غافلگیری یک نیمه ای رئال مادرید مقابل الجزیره/ صعود به فینال با گلزنی رونالدو و گرت بیل

به گزارش قدس آنلاین، تیم های فوتبال الجزیره امارات و رئال مادرید دیدار خود را در مرحله نیمه نهایی رقابتهای جام باشگاههای جهان برگزار کرند که در پایان رئال مادرید ۲ بر یک پیروز شد.

در نیمه نخست این بازی تیم رئال مادرید که در غیاب راموس، کارواخال، تونی کروس و گرت بیل به میدان رفته بود هر چه زد به در بسته خورد. این تیم دو بار موفق به گشودن دروازه میزبان شد اما داور به کمک ویدیو چک این گل ها را نپذیرفت.

در دقیقه ۴۱ تیم الجزیره بر خلاف جریان بازی و روی یک ضد حمله که با اشتباه فاحش اشرف حکیمی مدافع مراکشی رئال مادرید همراه شد توسط رومارینیو به گل دست پیدا کرد.

رئال مادرید در نیمه دوم فشار حملات خود را دو چندان کرد و در دقیقه ۵۳ توسط کریستیانو رونالدو کار را به تساوی کشاند. این ششمین گل رونالدو در ادوار مختلف جام باشگاههای جهان بود و اور را بعنوان برترین گلزنی تاریخ این مسابقات معرفی کرد.

زیدان در ادامه تغییراتی را ایجاد کرد که نتیجه بخش بودند. در دقیقه ۸۲ گرت بیل در میان مدافعان حریف با یک ضربه بغل پا دروازه الجزیره را گشود. نکته جالب اینکه بیل یک دقیقه قبل به میدان آمده بود.

رئال مادرید با این برد راهی دیدار نهایی این مسابقات شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.