بجستان_ معاون فرماندار بجستان گفت: برای ارتقاء و پیشرفت یک شهرستان باید ایده های نو توسط خود مردم ارائه شود و بجستان نیز جز با همکاری خود مردم و بیان طرحهای نو پیشرفت و ارتقاء آن میسر نخواهد شد.

ارتقاء بجستان جز با ارائه طرح های نو و برتر میسر نخواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، حسین اسدی معاون فرماندار بجستان شامگاه چهارشنبه در جمع خبرنگاران گفت: امروزبجستان از هر روز دیگر نیاز به شناسایی ایده های برتری برای ارتقاء شهرستان در همه زمینه ها دارد.

معاون فرماندار بجستانافزود:با توجه به اینکه فراخوانی نظرات و ایده های برتر جهت تولید و اشتغال بزودی انجام خواهد شد باید تمامی بجستانی های سراسر کشور برای پیشرفت وطنشان ایده های نو ودر خور نگاه را ارائه کنند.

اسدی گفت: امروز به همت همایش محرم بجستانی های سراسر کشور پای در راهی گذاشته ایم که شاید فکری نو بوده و بتوانیم با جمع اوری ایده های برتر و نو زمینه ای برای تولید و اشتغال در شهرستان فراهم کنیم.

وی بحث اطلاع رسانی در این موضوع را بسیار مهم و ارزشمند دانست و از بجستانیهای سراسر کشود دعوت کرد با دبیر خانه این کار گروه که بزودی اعلام خواهد شد هماهنگ بوده و به لحاظ اینکه زمان محدود خواهد بود و چند طرح برتر ضمن همکاری با عملیاتی شدن طرح جهت تولید و اشتغال در شهرستان جوائزی نیز اهداء خواهد شد صاحب نظران درهر قشر و گروهی هستند طرحها و ایده خود را ارائه کنید تا بررسی و اعلام شود.

وی اصل طرح را با نام طرح شتاب به معنای شکوفایی، تولید، اشتغال بجستان اعلام و از همه همشهریان زن و مرد در هر سن و شغل و پایه تحصیلی هستند تقاضای کمک و استمداد برای تحول و شکوفایی شهرستان کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.