۲۳ آذر ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۹
کد خبر: 578823

قزوین_ رییس سازمان بسیج اساتید کشور در دیدار با استاندار قزوین گفت: بسیاری از خطوط قرمز را برای بسیج اساتید برمی داریم  و اینکه نگاه سیاسی به بسیج نخواهیم داشت.

نگاه سیاسی به بسیج نخواهیم داشت

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید زارعی در دیدار شامگاه چهارشنبه با استاندار قزوین در استانداری قزوین، اظهار داشت: در سازمان بسیج اساتید کشور سیاست ها و رویکردهای جدید دنبال می شود و در ین سازمان سعی داریم نسبت به موضوعات مختلف کشور، دیدگاهی حل المسائل گرایانه داشته باشیم.

وی با بیان اینکه ۹۰ درصد از اعضای هیأت علمی دانشگاه ها افراد معتبری هستند، افزود: اندیشه های راهبردی اقلیم محور نیاز ضروری استان ها است و ظرفیت جدیدی در بسیج اساتید شکل گرفته که متشکل از ۳۰ هزار استاد دانشگاه در سطح کشور است.

رئیس سازمان بسیج اساتید کشور ضمن بیان این نکته که بسیاری از خطوط قرمز را برای بسیج اساتید برمی داریم  و اینکه نگاه سیاسی به بسیج نخواهیم داشت، سعی داریم این نگاه سیاسی به بسیج را حذف کنیم، ادامه داد: ساز وکار جدیدی با رویکرد راهبردی در بسیج اساتید در حال شکل گیری است که می تواند مسائل و مشکلات را بررسی کرده و راهکارهای لازم را ارائه می کند.

زارعی تمام اساتید دانشگاه های کشور را جزو ظرفیت های سرمایه گذار کشور بر شمرد که می توان از این ظرفیت ها استفاده کرد.

استاندار قزوین در ادامه این دیدار ظرفیت بسیج اساتید را مهم و ارزشمند دانست و تصریح کرد: از این ظرفیت ها باید در راستای توسعه کشور بهره برد.

عبدالمحمدزاهدی بیان کرد: هر اندازه نیروهای انسانی در محیط کار بهم نزدیک شوند به همان اندازه هم افزایی بیشتری در پی خواهد داشت و اگر این رقابت ها وجود نداشته باشد باید انتخابات و دموکراسی را منتفی کرد.

وی اضافه کرد: بسیج اساتید باید ضمن معرفی ظرفیت ها و توانمندی های خود،  محورها و اولویت هایی که برای استان در نظر دارد را معرفی کند تا با شناخت ظرفیت ها و توانمندی های این قشر بتوان نهایت بهره برداری را از ظرفیت مذکور انجام داد.

استاندار قزوین خاطرنشان کرد: کشوری هستیم که ۴۰ سال از پیروزی انقلاب را پشت سر می گذاریم و در این مدت مانند بسیاری از کشورهای دیگر دنیا در این مدت دیدگاه های مختلفی در کشور به وجود آمده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.