قزوین_ مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین در مراسم افتتاح هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان گفت: برای ارتقای هتلینگ این بیمارستان، ۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان افتتاح شد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان با حضور مسؤولان استانی و شهرستانی پیش از ظهر پنجشنبه افتتاح شد.

در این مراسم که استاندار قزوین، نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی، مدیران دستگاههای اجرایی، فرماندار تاکستان، مدیر کل تأمین اجتماعی استان و بیمه خدمات درمانی حضور داشتند، هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان با اعتبار دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان افتتاح شد و به بهره برداری رسید.

مدیر درمان تأمین اجتماعی استان قزوین در این مراسم مطرح کرد: برای ارتقای هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان دو میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال اعتبار تخصیص یافته است.

محمدصادق بابایی اضافه کرد: بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان تنها بیمارستان کشور است که در بخش رادیولوژی، پزشکان در داخل کشور و یا خارج از کشور می‌توانند همزمان مشاوره ارائه دهند.

وی گفت: این بیمارستان تنها بیمارستان در استان قزوین است که از یک هزار بیمارستان کل کشور توانست مقام عالی را طبق ارزیابی به دست آورد.

بهمن طاهرخانی نماینده مردم تاکستان در مجلس شورای اسلامی هم در این مراسم با تأکید بر اینکه مردم نباید دغدغه هزینه درمان داشته باشند، اظهار داشت: این بیمارستان نه تنها به تاکستان بلکه به شهرستان‌های دیگر همچون شال، آوج  غیره خدمات ارائه می‌دهد.

در این سفر بخش جراحی زنان بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان که سالانه یک هزار و ۵۰۰ عمل جراحی در آن انجام می‌شود، افتتاح شد.

در این بیمارستان ۱۰۰ هزار نفر در قسمت اورژانس بستری و ۲۰۰ هزار نفر هم در درمانگاه ویزیت می‌شوند و بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان برای نخستین بار در کشور کارت سبز را دریافت کرده است.

مجموع پروژه‌های قابل افتتاح امروز در بیمارستان تأمین اجتماعی شهرستان تاکستان برابر ۴۵ میلیارد ریال بوده که برای تجهیز بخش ویژه زایمان در این بیمارستان یک میلیارد تومان هزینه شده است.

بیمارستان تاکستان ۱۰۰  تختخوابی است و با اجرای طرح هتلینگ ۶  تخت دیگر به امکانات درمانی این بیمارستان اضافه شده است.

با افتتاح بخش هتلینگ همچنین شش اتاق ویژه زایمان و تجهیز دستگاه رادیولوژی دیجیتال با  ۷۰۰  میلیون تومان آماده بهره برداری شده است.

براساس پیش بینی های صورت گرفته، بخش سی. سی. یو بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان در سال آینده افتتاح می شود.

تاکستان دارای یک بیمارستان ۱۰۴  تختخوابی تأمین اجتماعی و یک بیمارستان ۹۶  تختخوابی شفا متعلق به دانشگاه علوم پزشکی است.

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان ظرفیت های بسیاری دیگری را به خود اختصاص می دهد و این بیمارستان به عنوان تنها بیمارستان سبز کشور بوده که در کنار ۶ بیمارستان تهران، دو بیمارستان مشهد در ارزیابی انجام شده برای دریافت نشان درجه یک عالی کاندید شده است.

بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان با ظرفیت های مناسب توانسته رتبه هایی را در حوزه سلامت طی سال های گذشته به خود اختصاص دهد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.