عضو شورای شهر تهران ضمن بازدید از پروژه های در حال ساخت منطقه ۶ گفت: از مناطق خواست شده تا پروژه های اولویت دار خود را مشخص کنند.

تکمیل پروژه های رفاهی خواست اصلی شهروندان است

به گزارش قدس آنلاین، افشین حبیب زاده با بیان اینکه اولویت مناطق متفاوت است گفت: بعد از مشخص شدن پروژه های اولویت دار بودجه سال ۹۷  برای اتمام این پروژه ها تخصیص داده می  شود.

حبیب زاده با اشاره به اینکه رویکرد اصلی شورای شهر توجه به حمل و نقل عمومی و به خصوص حمل و نقل ریلی و مترو است گفت: خط شش و هفت مترو از منطقه ۶ گذر کرده و امکان راه اندازی فاز یک خط ۷ مترو تا پایان سال وجود دارد.

حبیب زاده با بیان اینکه مهم ترین موضوع در خصوص مترو تامین واگن است گفت: مترو در حال حاضر نیاز به ۳ هزار واگن دارد و کار خریداری و تحویل واگن و برگزاری مناقصات بیشتر از یک سال زمان می برد و سیاستمان این است برای مسائل و مشکلات مالی که  برای خرید واگن داریم از فاینانس استفاده کنیم.

عضو شورای شهر تهران با اشاره به نشست ملاقات مردمی شهردار منطقه ۶ با شهروندان گفت: شهروندانی که در جلسه حضور داشتند بیشتر رای کمیسیون ماده صد داشتند و بر اساس بخشنامه شهردار تهران بعد از صدور رای کمیسیون ماده صد، مناطق هیچ توافقی را نمی توانند انجام دهند و بر اساس همین دستورالعمل باید به درخواست های شهروندان رسیدگی شود.

عضو شورای شهر تهران با بیان اینکه نقطه قوت منطقه ۶ تمرکز مراکز اداری،علمی دانشگاهی و خدماتی بهداشتی است گفت: می توان از این ظرفیت برای بهبود خدمت رسانی به شهروندان بهره برد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.