رئیس سازمان بسیج اساتید گفت: آغوش این سازمان برای همه سلایق باز است تا از طریق این گردهمایی به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

آغوش سازمان بسیج اساتید بر روی همه سلایق باز است

به گزارش قدس آنلاین، مجتبی زارعی رئیس سازمان بسیج اساتید در اجلاس بسیج اساتید تهران بزرگ که با حضور جمعی از اعضای این سازمان در مرکز همایشهای بین‌المللی دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد با اشاره به رویکرد این سازمان در دوره جدید اظهار داشت: بناست در این سازمان رویکرد حل‌المسائلی نسبت به مسائل کشور داشته باشیم و با استفاده از توانمندیهای همه بخش‌ها در کنار بسیج اساتید، باری بر دوش دانشگاهها نباشیم و تلاش کنیم برای حل موضوعات کشور راهکار و راه‌حل عملیاتی ارائه دهیم.

وی ادامه داد: بسیج اساتید در دوره جدید فعالیت خود به دنبال این است که مسائل و مشکلات مردم و دولت را در حوزه ملی و استانی با یاری اساتید بسیجی و با حداکثر ظرفیت و با تجمیع همه استعدادها برطرف کند.

زارعی با اشاره به سازوکار جدید سازمان بسیج اساتید یادآور شد: با تلاش دوستانی چون دکتر شفیعی و لشکری از همه سلایق در سازمان بسیج اساتید استفاده می‌شود. از اصولگرایان و اصلاح‌طلبان می‌خواهیم اختلافات را کنار بگذارند و برای کمک به مردم گرد هم آیند زیرا آغوش این سازمان برای همه سلایق باز است تا از طریق این گردهمایی به دولت برای حل مشکلات مردم کمک کنیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.