گرگان- استاندار گلستان گفت: در آتش‌سوزی‌ها، بدون کمک مردم نمی‌توانستیم در مواجه با آتش‌سوزی موفق باشیم و اگر مردم نبودند، ما بسیاری از مواهب الهی را از دست می‌دادیم.

حفاظت از پارک ملی گلستان با کمک مردم  رقم خواهد خورد
به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، استاندار گلستان با تاکید بر حفاظت از اهمیت محیط زیست گفت: اعتقاد و باور ما بر این است که باید با همراهی و همکاری مردم طبیعت، جنگل ها ، محیط زیست و پارک ملی گلستان را حفظ کرد و در اتفاقات اخیر در آتش‌سوزی‌ها, بدون کمک مردم نمی‌توانستیم در مواجه با آتش‌سوزی موفق باشیم.
سید مناف هاشمی ادامه داد: در جنگل و در مقابله با هر اتفاقی که افتاده مردم, دهیاران, شهرداران و سازمان های مردم نهاد  بیشترین کمک را داشتند و اگر مردم نبودند, ما بسیاری از مواهب الهی را از دست می‌دادیم. پارک ملی گلستان, در حوزه محیط زیست و سلامت سرآمد است و بهترین نقطه توریسمی محسوب می‌شود که تلاش داریم مردم در حد مقدورات بتوانند از این طبیعت استفاده کنند.
او اضافه کرد: حافظان زیادی در این پارک در این ۶۰ سال, تلاش کردند و افرادی زیادی در این مسیر به عنوان شهید محیط بان, به شهادت رسیدند که باید این افراد, همیشه مورد توجه قرار گیرند.
هاشمی همچنین گفت: در حوزه توسعه و توازن توسعه, تکلیف می‌دانیم که برای شرق و غرب و مرکز استان, تفاوتی قائل نباشیم و با این نگاه که در گذشته به شرق گلستان بی‌مهری شده, نگاه و توجه ویژه‌ای به شرق گلستان داشته باشیم و توجه ویژه‌ای به شرق در بودجه ۹۷ خواهیم داشت. اعتبارات استانی, اعتبارات کلانی نیست و باید از طریق اعتبارات ملی بتوانیم در حل مشکلات و معضلات کمک بگیریم و علاوه بر این در حوزه توسعه استان, از بخش خصوصی استفاده کنیم.
او اضافه کرد: بزرگترین دغدغه مقام معظم رهبری و دولت, اشتغال جوانان است و توجه به بخش خصوصی در این منطقه, می تواند در اشتغالزایی جوانان تاثیر گذار باشد و بنده, در ۵۰ روز گذشته از حضورم در گلستان, بیش از ۴۰ ملاقات با سرمایه‌گذاران خصوصی داشتیم تا آینده خوبی را برای استان رقم بزنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.