در گردهمایی نود و سوم اساتید بسیجی تهران بزرگ، تقدیر ویژه ای توسط نمایندگان مردم فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن از سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران صورت گرفت.

دانشجویان ۵ کشور محور مقاومت، از سردارحاجی زاده تقدیر کردند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان بسیج اساتید کشور در گردهمایی نود و سوم اساتید بسیجی تهران بزرگ، تقدیر ویژه ای توسط نمایندگان مردم فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن از سردار امیرعلی حاجی زاده فرمانده هوافضای سپاه پاسداران صورت گرفت.

در این مراسم که پنج شنبه شب در دانشگاه شهید بهشتی برگزار شد، دانشجویانی از کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن نیز حضور یافتند تا به پاس حمایت نظام جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران از ملت های مظلوم محور مقاومت که سالهاست مورد تجاوز جریانات تکفیری-صهبونیستی-آمریکایی قرار دارند، تقدیر ویژه ای از سردار حاجی زاده به عمل آورند.

حضور سردار حاجی زاده و سخنرانی ویژه اش در این گردهمایی بزرگ، ضمن ارائه ابعادی شگفت آور از توانمندی های علمی و دستاوردهای صنعت دفاعی و موشکی کشور، با رونمایی فیلمی جدید از عملیات های هوایی نیروی هوافضای سپاه پاسداران در نابودی مواضع تکفیری ها در عراق و سوریه همراه بود.

در این فیلم، آخرین دستاوردهای تکنولوژیک هوافضای سپاه پاسداران و شیوه های نشانه گیری و شلیک های دقیق موشکی به اهداف در هزاران کیلومتر دورتر از خاک کشور که با هدف نابودی عوامل و پایگاه های داعش صورت گرفته است، به نمایش درآمد.

پایان بخش این قسمت از اجلاس بسیج اساتید تهران بزرگ، برگزاری مراسم ویژه تقدیر جوانان محور مقاومت از سردار حاجی زاده بود.

پس از سخنرانی سردار حاجی زاده، دانشجویانی از کشورهای فلسطین، لبنان، عراق، سوریه و یمن روی سن رفته و با اهداء تابلویی منقوش به تصویر بیت المقدس و عبارت "القدس لنا" به سردار حاجی زاده، از تلاش ها و حمایت های بی دریغ نیروی قدس و نیروی هوافضای سپاه پاسدران از مردم مظلوم این کشورها در برابر تروریسم قدردانی کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.