با توجه به اتفاقاتی که در فوتبال اسپانیا رخ داده، احتمال دارد این تیم از جام‌جهانی 2018 روسیه کنار گذاشته شود.

احتمال تغییر در گروه ایران با تهدید فیفا/ شاگردان کی‌روش با ایتالیا همگروه می‌شوند؟

به گزارش قدس آنلاین، قرعه‌کشی جام جهانی فوتبال چندی پیش برگزار شد و تیم ملی فوتبال ایران با تیم‌های اسپانیا، پرتغال و مراکش همگروه شد. برخی رسانه‌های اسپانیایی و ایتالیایی اخباری را منتشر کرده‌اند که احتمال تیم ملی این کشور از جام‌جهانی 2018 کنار گذاشته شود.

با توجه به نامه‌ای که به فدراسیون اسپانیا ارسال شده است آنخل ماریا ویار، رئیس فدراسیون اسپانیا به دلیل سوظن‌های مالی دستگیر شده و استعفا داده است. شورای عالی ورزش اسپانیا خواهان انتخاب رئیس جدید برای فدراسیون فوتبال این کشور است و فیفا این موضوع را دخالت مستقیم دولت در امر ورزش می دان و اعلام کرده که اگر این فشارها ادامه پیدا کند می‌توان به کنار گذاشتن اسپانیا از جام‌جهانی هم منجر شود.

گفته می‌شود اگر این اتفاق رخ دهد و اسپانیا کنار گذاشته شود، تیم ملی ایتالیا جایگزین ماتادورها خواهد شد. هرچند این امر در آستانه جام‌جهانی کمی بعید به نظر می‌رسد، اما هیچ چیز غیرممکن نخواهد بود، چراکه پیش از این یک باریوگسلاوی به دلیل جنگ از جام ملت‌های 1992 حذف شد. حالا هم این نامه مقامات ورزش اسپانیا را به وحشت انداخته و موجبات خوشحالی ایتالیایی‌ها را فراهم کرده است.

امروز رسانه‌های ایتالیایی به شدت به این خبر پرداخته‌اند و نسبت به ان ابراز خوشحالی کرده‌اند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.