گناباد-چند ماهی است که جلسه نقد ماهانه حوزه هنری «نقد کتاب شعر» برگزار نمی شود، و یک شاعر و نقاد گنابادی با از این تعطیلی جلسه نقد گلایه مند است .

 گلایه یک شاعر گنابادی از تعطیلی جلسه نقد کتاب و شعر در مشهد

به گزارش قدس آنلاین، صادق ایزدی گنابادی در این رابطه اظهار کرد: جلسه نقد کتاب شعر ماهانه حوزه هنری آن قدر جذابیت داشت که بنده انتظار بکشم تا چه زمانی اولین یکشنبه ماه فرا برسد و من عصر اولین یکشنبه ماه ۲۷۰ کیلومتر را برای شرکت در این جلسه طی مسیر کنم.

وی افزود: جلسه نقد ماهانه حوزه هنری در شهر چند میلیونی مشهد چراغی بود که هم به‌لحاظ آموزشی فرا روی شاعران جوان گذاشته شده بود و هم نقدهای خالی از بغض و جبهه گیری های مرسوم در جلسات این چنینی ارایه  می شد.

این نقاد گنابادی تاکید کرد: استادان گرامی محمد کاظم کاظمی و قاسم رفیعا گرداننده گان منصف و با اخلاقی بودند که اجازه ندادند جلسه نقد ماهانه حوزه هنری به سمت و سوی خاصی حرکت کند.

وی ادامه داد: مرکز توجه آنها فقط شهر مشهد نبود بلکه از شهرستانهای نیشابور، گناباد و سبزوار حتی خارج از استان خراسان رضوی نیز کتاب شعر نقد شد که  بهرحال در این دنیای عجیب غریب کتاب هم به‌لحاظ مادی کمکی به شاعر می شد و هم شاعر می توانست نظر دیگران را در مورد شعرش بداند و هم علاقمندان به شعر از نقد و بررسی اشعار به استفاده های فنی خوبی می رسیدند.

ایزدی گنابادی در پایان گفت: به عنوان یک علاقمند به ادبیات و شعر که دست بر قضا اندکی نیز نقد می نویسد و گاهی نیز شعر گونه‌ای می سراید و همچنین دستی در خبر دارد از مدیران حوزه هنری استان درخواست دارم که چراغی که در گذشته در حوزه هنری از چهار یا پنج سال پیش بر افراخته شده است به دست شما خاموش نشود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.