یزد - نماینده ولی‌فقیه در استان یزد گفت: انقلاب اسلامی تحولی بزرگ در حوزه‌های مختلف مدیریت جوامع مختلف دنیا ایجاد کرد و تحقق ارزش‌های الهی و دینی ملاک ایجاد انقلاب اسلامی ایران بوده است.

تحقق ارزش‌های الهی و دینی ملاک ایجاد انقلاب اسلامی ایران بود

به گزارش خبرنگارقدس آنلاین، آیت الله محمدرضا ناصری صبح شنبه در جلسه تفسیر قرآن کریم اظهارداشت: ترویج ارزش‌های قرآنی در حوزه‌های مختلف از مهمترین رسالت مسئولان در جامعه اسلامی بوده و تحقق ارزش‌های دینی تنها راه رسیدن به اهداف عالی و حراست از دستاوردهای نظام اسلامی است.

وی با تاکید بر حفظ ارزش‌های اسلامی در نظامی که با عنوان اسلام مزین است، افزود: حزب‌بازی مانع تحقق اهداف دینی در نظام اسلامی است و کسب بسیاری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران نتیجه حضور و تبعیت از ولایت فقیه است .

امام جمعه یزد تصریح کرد: حفظ  مسئله وحدت یکی از ضروریات نظام و مسلمین است و یکی از موارد بسیار مهمی که مومنان باید به آن توجه ویژه داشته باشند، وحدت در مقابل دشمنان است.

وی خاطر نشان ساخت: مومنان نباید فریب کثرت جمعیت مشرکان را بخورند، و فراوانی تعداد مشرکان در برابر مسلمین هرگز برای آنها کارگشا نبوده بنابراین نباید در این زمینه بیمی به خود راه دهید.

ناصری با بیان اینکه دشمنان همواره در مقابل مومنان دست به توطئه و نیرنگ برده‌اند، گفت: خداوند توطئه های دشمنان دین علیه مومنان را همواره برملا و دشمنان را روسیاه کرده و به طور قطع این وعده الهی مستدام خواهد بود.

امام جمعه یزد در بخش دیگری از سخنان خود امام خمینی (ره) را نماد واقعی اخلاص در عمل دانست و اظهار داشت: ایجاد انقلاب اسلامی و ایستادگی در برابر رژیم تاریک پهلوی از جمله دستاوردهای امام راحل در راه اجرای دستورات الهی است.

وی خطاب به مسئولان و دست‌اندرکاران نظام جمهوری اسلامی ایران، گفت: تبعیت بی‌چون و چرا از دستورات الهی و تلاش برای استفاده بهینه از نعمت‌های الهی به منظور ترویج ارزش‌های قرآنی تنها وظیفه مسئولان در نظام اسلامی است.

ناصری با اشاره به اینکه نعمت‌های الهی همیشگی و مدام نیستند، افزود: حزب بازی و عدم توجه شایسته به ترویج ارزش‌های الهی و همچنین عدم استفاده صحیح از نعمت‌های الهی در راستای تحقق اهداف دینی در نظام اسلامی نعمت‌های الهی را از ما می‌گیرد.

ناصری، کسب بسیاری از دستاوردهای نظام جمهوری اسلامی ایران را نتیجه حضور و تبعیت از ولایت فقیه دانست و خاطرنشان ساخت: سرنگونی داعش در عصر امروز و همچنین صادر کردن ارزش‌های انقلاب اسلامی به جوامع مختلف دنیا از جمله دستاوردهای انقلاب در ایران است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.