کرج- رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز گفت: مسابقات لیگ کشوری رشته ژیمناستیک اسفند ماه سال جاری به میزبانی این استان برگزار خواهد شد.

البرز اسفندماه میزبان مسابقات لیگ کشوری ژیمناستیک می شود

کمال تشکر در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: در این لیگ برترین های کشور در قالب تیم های مختلف باشگاهی حضور خواهند داشت.

وی با اشاره به کمبود سالن های تخصصی ژیمناستیک: تنها ۲ سالن تخصصی برای رشته ژیمناستیک در سطح استان البرزوجود دارد که با توجه به وسعت استان و کثرت جمعین به هیچ عنوان پاسخگوی نیاز ما نیست.

تشکر تصریح کرد: سالن ملاصدرا به عنوان مرکز تخصصی و برپایی اردوهای ژیمناستک فعالیت دارد ودر شهرستان هشتگرد نیز یک سالن تحت نظارت هیئت ژیمناستیک فعالیت می کند.

رئیس هیئت ژیمناستیک استان البرز به مشکلات مالی این هیئت اشاره کرد و گفت: با وجود مشکلات مالی فراوان که با آن مواجه هستیم، توسعه سالن های تخصصی را به ویژه در شهرستان های استان البرز در دستور کار قرار داده ایم.

تشکر درباره اهمیت استعداد یابی برای این رشته در استان البرز گفت: پس از برگزاری آخرین مجمع مقررشد تا کمیته های استعدادیابی ژیمناستیک در تمام شهرستان های استان البرز فعال شده و به طور جدی به بحث شناسایی افراد مستعد بپردازند.

وی در توضیح بیشتر گفت: به دلیل اینکه شهرستان های استان البرز فاقد سالن تخصصی هستند فرایند استعداد یابی درسالن ملاصدرا کرج انجام می شود.

متولی رشته ژیمناستیک در استان البرز با اشاره به کسب عنوان سوم تیم نوجوانان در مسابقات کشوری گفت: به طور حتم برای تداوم روند توسعه ژیمناستیک وکسب نتایج بهتر نیازمند منابع مالی هستیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.