بجنورد- مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی گفت: طبق برنامه‌های سال جاری، ۹۴دستگاه خودرو وانت نیسان برای مددجویان پیش‌بینی شده است که اکنون ۷۲ دستگاه از این خودروها به مددجویان واگذارشد.

۷۲ خودروی نیسان به مددجویان خراسان شمالی واگذار شد

به گزارش قدس آنلاین، یه نقل از سایت خبری کمیته امداد، عباس اهرابی در مراسم واگذاری خودروی وانت نیسان به مددجویان بابیان اینکه این خودروها با هفت درصد تخفیف و پرداخت ۹۰ درصد بهای خودرو در قالب تسهیلات قرض‌الحسنه از محل منابع صندوق کارآفرینی امید و کمیته امداد این استان به مددجویان واگذارشده است.

وی با تأکید بر اینکه ۲۰ دستگاه خودروی دیگر تا پایان سال جاری به مددجویان واگذار می‌شود افزود: تمامی این خودروها به مددجویان روستایی و مناطق محروم با تسهیلات قرض‌الحسنه و اقساط ۶۰ ماهه تحویل داده می‌شود.

اهرابی توانمندسازی و تقویت اقتصاد خانواده‌های نیازمند را ازجمله راهبردهای مهم این نهاد در سال جاری بیان کرد و ادامه داد: بخشی از این اقدام هم‌اکنون در قالب اجرای طرح‌های اشتغال و واگذاری خودروهای حمل‌ونقل روستایی و تراکتور در حال انجام است.

وی به توافقنامه میان کمیته امداد خراسان شمالی و صندوق کارآفرینی امید اشاره کرد و ضمن قدردانی از این صندوق در ارائه تسهیلات به‌موقع، گفت: یکی از اهداف بسیار مهم این نهاد ارائه ابزار کار به مددجویان برای توانمندی آنها در کسب معیشت و استقلال اقتصادی خانوار است.

اهرابی بابیان اینکه درسال ۹۵، بیش از ۱۸۰ تراکتور و نیسان به مددجویان روستایی تحت حمایت این نهاد واگذارشده است گفت: اجرای این‌گونه طرح‌های اشتغال‌زایی تاکنون تاثیر خوبی بر روی توانمندسازی مددجویان داشته است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.