قزوین_ نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی گفت: مناطق جنوب شهر و ناحیه های منفصل و جنوب شهری باید مورد توجه قرار بگیرد و در آغاز فعالیت شهردار جدید از این مسؤول شهری درخواست می شود تا به این مناطق توجه ویژه داشته باشند و خدمت رسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

توجه به مناطق منفصل و جنوبی شهر قزوین در دستورکار شهردار جدید قرار گیرد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سیده حمیده زرآبادی ظهر روز شنبه در آیین تودیع و معارفه شهردار قزوین که در سالن اجتماعات استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: مسعود نصرتی در مدت خدمت ۹ ساله در شهر قزوین خدمات ارزشمندی را ارائه کرده اند که تشکر و تقدیر داریم.

وی افزود: شهردار جدید قزوین سابقه مناسبی در شهرداری را در کارنامه خود دارند و از موضوعات شهری مطلع هستند و اتفاق آراء اعضای شورای شهر را به خود اختصاص می دهند که وجود چنین سبقه ای کمک مؤثری در فعالیت های عمرانی شهر قزوین به دنبال دارد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی بیان کرد: مسایلی که امروزه در شهر دارای اهمیت بوده، تاب آوری شهرها در برابر تغییر اقلیم ها است؛ اگر شهرها در برابر اقلیم تاب آور باشند، شاهد کاهش خسارت های بلایای طبیعی همچون زلزله خواهیم بود.

زرآبادی بیان کرد: اهتمام ورزیدن به بخش پژوهش و مستحکم کردن شهرها امری ضروری محسوب می شود؛ مناطق جنوب شهر و ناحیه های منفصل و جنوب شهری باید مورد توجه قرار بگیرد و در آغاز فعالیت شهردار جدید از این مسؤول شهری درخواست می شود تا به این مناطق توجه ویژه داشته باشند و خدمت رسانی را در دستور کار خود قرار دهند.

وی با اشاره به تغییر کاربری ها در مناطق شهری گفت: در حال حاضر طرح جامع قزوین انجام نشده است و شاهد تغییر کاربری هایی در این شهر هستیم که گاها به توسعه یا آینده شهر کمک نمی کند و دقت در این کاربری ها باید مدنظر قرار بگیرد.

نماینده مردم قزوین، البرز و آبیک در مجلس شورای اسلامی یاد آور شد: مدیریت پسماند در گذشته مشکلاتی را به همراه داشته است و امیدواریم این مشکلات با اهتمام مجموعه شهرداری و شورای شهر کاهش یابد.

زرآبادی اضافه کرد: استفاده از ظرفیت های بانوان و جوانان شایسته در شهرداری قزوین باید موردنظر قرار بگیرد و شهرداری به دلیل حوزه اختیارات خود، می تواند شایسته سالاری را ایجاد کرده و ظرفیت های یاد شده را به کار گیرد.

شهردار سابق قزوین در این مراسم گفت: سعی کرده ایم در سالیانی که در خدمت شهرداری قزوین بودیم مسؤولان را به اتحاد و همدلی دعوت کنیم چراکه اگر این مهم فراموش نشود در شهر بزرگ و قزوین، می توان هر نوع فعالیتی انجام داد.

مسعود نصرتی عنوان کرد: سعی کرده ایم با اتحاد و همدلی کار کرده و ثابت کنیم شهرها موتور مولد شهرها هستند و نیازمند منابع دولتی نیستیم.

وی خاطرنشان کرد: در مدت خدمت به مردم در حوزه شهری، تلاش کرده ایم تا احساس تعلق سازمانی را ارتقا دهیم و با این احساس تعلق به خوبی در کنار مردم قرار بگیریم.

شهردار سابق قزوین بیان کرد: محقق ساختن حقوق شهروندی در بخش کیفیت زندگی از نگاه اسلام از مهم ترین موضوعاتی بوده که در دوره خدمت به مردم در نظر داشته ایم و امیدواریم این شرایط برای شهر قزوین با اقتدار بیشتری و با همراهی شهردار جدید نیز ادامه پیدا کند و فعالیت ها توانمندتر از گذشته دنبال شود.

نصرتی اضافه کرد: توانستیم جایگاه قزوین را با تمام ظرفیت های مختلفی که در حوزه های متنوع دارد، این شهر را به جایی برسانیم که در اسفندماه سال گذشته مدعی شویم که «مقصد گردشگری، قزوین است» و این ویژگی ها بی نظیر است.

وی بیان کرد: تلاش شد احساس تعلق شهری جدی گرفته شود و کارگروه قزوین به علاوه بیست همراه خوبی بودند و نمی خواستیم کارها به نام شهرداری باشد و موفقیتها را مرهون تلاش همه می دانیم.

شهردار سابق قزوین تصریح کرد: شهر را امانت در دست خود می دانستیم و تلاش کردیم بخوبی از آن صیانت شود به همین دلیل همواره عکس شهرداران سابق را مشاهده می کردم تا فراموش نشود دیگران هم زحمت کشیدند و رفتند و ما نیز باید برویم تا کاری زمین نماند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.