مشهد- فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی در سه محور منتشر شد.

فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی منتشر شد

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، دبیر دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی با اعلام خبر انتشار فراخوان دومین جشنواره رسانه‌ای ابوذر خراسان رضوی، اظهار کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر، جشنواره‌ای ملی است که به همت سازمان بسیج رسانه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

سید ناصر نعمتی ادامه داد: این جشنواره که برای دومین بار در استان برگزار می‌شود، دارای قالب‌های ارائه آثار مختلف بوده که سعی شده تمام حوزه‌های رسانه‌ای موجود را پوشش دهد.

وی به موضوعات این فراخوان اشاره کرد و گفت: فراخوان این جشنواره در سه محور «انقلاب اسلامی» یا زیر موضوعات شناخت دشمن، مبارزه با تروریسم، آزاداندیشی، اقدام انقلابی و دفاع مقدس، «شهر و شهروندی» با موضوعات فرهنگ شهروندی، فرهنگ میزبانی، فرهنگ زیارت، مبارزه با آسیب‌های اجتماعی، سبک زندگی ایرانی اسلامی و حاشیه شهر و «تولید ملی و اقتصاد مقاومتی» تنظیم شده است.

وی با بیان این که علاقه‌مندان می توانند در هر یک از محورها، چند اثر ارسال کنند، افزود: هدف از انتخاب این موضوعات، پرداخت به اولویت‌های رسانه طراز انقلاب و همچنین نگاه به ظرفیت‌های بومی رسانه در استان بوده که تلاش شده با گنجاندن ریز موضوعات متنوع، جامعیت موضوعات نیز در نظر گرفته شود.

نعمتی به زمانبندی برگزاری این جشنواره اشاره و اضافه کرد: مهلت ارسال آثار تا ۳۰ بهمن ماه سال جاری است که با پایان داوری ها تا ۱۰ اسفندماه، مراسم اختتامیه و معرفی برگزیدگان این جشنواره در همین ماه برگزار می شود.

گفتنی است، علاقه مندان برای کسب اطلاعات بیشتر با مراجعه به کانال تلگرام @abozarfestivalKH ضمن مطالعه آیین‌نامه جشنواره، فرم ارسال اثر را دریافت و مشخصات خود را درج کنند؛ همچنین می‌توانند از طریق پست الکترونیک جشنواره به نشانی  abozarfestival.media@gmail.com ، آثار خود را ارسال کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.