زنجان- کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ورود سامانه بارشی به استان از اواخر هفته خبر داد و گفت: این سامانه بارش‌هایی را در دو روز آخر هفته موجب خواهد شد.

زنجان ۲ روز آخر هفته شاهد بارش برف و باران خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، حسین سلطانی امروز در گفت‌وگویی وضعیت جوی امروز استان را پایدار پیش‌بینی و اظهار کرد: این وضعیت جوی با وزش باد ملایم همراه خواهد بود.

وی از ورود سامانه بارشی به منطقه از اواسط هفته جاری خبر داد و گفت: این سامانه وضعیت جوی استان را طی روزهای پنجشنبه و جمعه تحت تاثیر قرار خواهد داد.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان با بیان اینکه بارش‌های ناشی از فعالیت سامانه بارشی در استان در اوایل باران خواهد بود، تصریح کرد: با کاهش دما در ادامه، بارش‌ها به ویژه در ارتفاعات برف خواهد بود.

سلطانی ادامه داد: بررسی وضعیت سامانه بارشی در راه استان نشان می‌دهد، که بارش‌های ناشی از فعالیت این سامانه متوسط خواهد بود.

وی دمای فعلی شهر زنجان را ۶ درجه بالای صفر اعلام کرد و گفت: این دما در مقایسه با روز گذشته در این بازه زمانی چند درجه افزایش یافته است.

وی به نوسان دمایی ۱۶ درجه‌ای شهر زنجان طی ۲۴ ساعت گذشته اشاره کرد و افزود: زنجان در این بازه زمانی دمایی بین پنج درجه زیر صفر و ۱۱ درجه بالای صفر را پشت سر گذاشته است.

کارشناس پیش‌بینی جوی اداره کل هواشناسی استان زنجان از ثبت ۱۴ درجه زیر صفر در خیرآباد به عنوان پایین‌ترین دمای استان و کشور طی روز گذشته خبر داد و گفت: بالاترین دمای این بازه با ۱۳ درجه  بالای صفر از آب‌بر گزارش شده است.

منبع: فارس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.