شهرکرد- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: با توجه به شرایط ناشی از تأخیر در اجرای نهایی طرح انتقال آب بن – بروجن باید هرچه سریع‌تر این طرح فعال و به صورت ضربتی اجرا شود.

طرح انتقال آب بن – بروجن باید هرچه سریع‌تر فعال و به صورت ضربتی اجرا شود

به‌ گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی استانداری، اقبال عباسی شامگاه شنبه ۲۵ آذرماه، در نشست شورای هماهنگی حوضه آبریز زاینده‌رود با حضور وزیر نیرو و معاونان وی، استانداران اصفهان و یزد، معاونان وزارت کشور، وزارت جهاد کشاورزی و سازمان حفاظت محیط زیست به میزبانی وزارت نیرو گفت: رهاسازی آب از سد زاینده رود به دلیل حجم کم آب موجود در این سد منطقی نیست.

وی تأکید کرد: با توجه به شرایط ناشی از تأخیر در اجرای نهایی طرح انتقال آب بن – بروجن باید هرچه سریع‌تر این طرح فعال و به صورت ضربتی اجرا شود.

عباسی افزود: تسریع در اجرای طرح انتقال آب بن – بروجن بسیاری از تنش‌های احتمالی موجود در چهارمحال و بختیاری را رفع می‌کند.
استاندار چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: افزایش نظارت کمی و کیفی مصرف آب در استان‌ها و اجرای کامل طرح نصب دستگاه‌های کنترل مصرف بر مجاری مصرفی آب باید مورد توجه جدی قرار گیرد.
وی بیان کرد: وزارت جهاد کشاورزی در راستای اصلاح الگوی کشت و استفاده از ارقام کم آب بر در زمین های کشاورزی باید به صورت جدی اقدام کند.
عباسی خاطرنشان کرد: بررسی دوباره سهم چهارمحال و بختیاری، توجه به حقابه کشاورزان و تأمین آب ۳۱ طرح مشکل‌دار استان نیازمند توجه جدی مسئولان وزارت نیرو است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.