پرویز مشرف رئیس جمهور پیشین پاکستان با انتقاد تند از دولت پاکستان آن را ناکارآمد توصیف کرده و خواستار برگزاری انتخابات زودهنگام شد.

به دلیل ناتوانی دولت پاکستان در اداره امور کشور ارتش مجبور به ورود می‌شود

قدس آنلاین- پرویز مشرف که برای مداوا در دبی به سر می‌برد با اسفبار خواندن اوضاع سیاسی پاکستان، ابراز امیدواری کرد هرچه سریعتر عمر دولت به پایان رسیده و دولت موقت مدیریت کشور را به دست بگیرد.

رئیس جمهور اسبق پاکستان تصریح کرد: اوضاع فعلی به‌قدری آشفته است که به پیشرفت‌های اقتصادی و رفاهی کشور هیچ توجهی صورت نمی‌گیرد و این باعث رنجش مردم شده است.

وی گفت: دلیل اینکه ارتش به برخی مشکلات ورود پیدا می‌کند تنها یک چیز است؛ ناکارآمدی دولت پاکستان!، و اگردولتمردان کشور به خوبی وظایف خود را به انجام برسانند ارتش دخالتی در امور اداری کشور نخواهد داشت.

مشرف تاکید کرد: دولت حزب نواز شریف قصد دارد کشور را از مسیر صحیح خارج کند، آنها باید بدانند که نه ارتش، نه دادگاه عالی، و نه مردم پاکستان اجازه این کار را به آنها نخواهند داد.

وی از دادگاه عالی پاکستان خواست با تشکیل دولت موقت موافقت کرده و از غرق شدن کشور در حوادث سهمگین جلوگیری کند.

فرمانده سابق ارتش پاکستان مقایسه «نواز شریف و عمران خان» را غلط دانست و گفت: آنها تفاوت‌های فراوانی دارند، نواز شریف انسانی دروغگو است که اینک فساد مالی او محرز شده ولی عمران خان شخص قابل اعتماد و راستگویی است که به دینداری او شکی نداریم.

روز جمعه، دادگاه عالی پاکستان عمران خان را در پرونده فساد اقتصادی تبرئه و وی را تایید صلاحیت کرد و همین باعث شد تا سیل انتقادها به نواز شریف ازسرگرفته شود.

در کمتر از پنج ماه مانده به انتخابات سال آتی پاکستان بازار اظهارنظرهای احزاب و چهره‌های سیاسی به شدت داغ شده و هرکس سعی می‌کند نظر خود را اجرایی‌ترین نظر برای حل مشکلات پاکستان معرفی کند.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.