جوین- فرماندار شهرستان جوین گفت: درشهرستان جوین هیچ گونه سالن ورزشی استانداردی وجود ندارد.

شهرستان جوین از نبود سالن ورزشی رنج می برد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، فرماندار جوین در هنگام بازدید از اداره ورزش و جوانان این شهرستان گفت: با توجه به سرانه ۱۴ سانتی متر فضای ورزشی برای هر شهروند جوینی جای تاسف است که هیچ گونه سالن ورزشی استانداردی در این شهرستان وجود ندارد.  

جمشیدی بیان داشت: از فرصت های طلایی خدمات ورزشی در دوره های قبل در این شهرستان خوب استفاده نشده است.  

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد تا در آینده و با توجه به گشایش هایی که در اعتبارات شهرستان صورت خواهد  گرفت، بودجه خوبی با کمک نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی و سایر متولیان شهرستانی و استانی به این شهرستان اختصاص یابد.  

امام جمعه شهرستان جوین در دیدار با تعدادی از ورزشکاران ضمن تفقد از کادر ورزشی وجوانان گفت: کمبودامکانات ورزشی درسطح شهرستان جوین بسیارمشهوداست.

حجت الاسلام والمسلمین محمد تقی دلیری پور خاطرنشان کرد: باتوجه به کمبودامکانات ورزشی مشکلات دیگری گریبان ورزش و جوانان جوین را فشار میدهد.  

وی اضافه کرد:به عنوان نمونه گودهای کشتی درسطح شهرستان جوین پراکنده است،  و باید در مورد تجمیع میادین کشتی در یک نقطه اقدام کنند.  

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان جوین نیز در این جلسه با اشاره به نقشه گود های کشتی با چوخه در این شهرستان و بی نطیر بودن سطح جوایز  مسابقات کشتی به ویژه مسابقات کشتی  ایام نوروز هر سال که در دهستان برغمد از توابع بخش مرکزی شهرستان جوین بر گزار می شود،  بیان داشت: گود کشتی برغمد  ایام نوروز هر سال که  در سطح کشور بی نظیر است، فاقد سیرویس بهداشتی و دیگر امکانات رفاهی اولیه است.  

 یزدی  با بیان اینکه پیشکسوتان کشتی این شهرستان با  چهره های جهانی کشتی هماوردی داشته، و آنها را مغلوب خود کرده اند، گفت: جوانان این شهرستان بسیار مستعد هستند، ولی امکانات ورزشی در شان این جوانان وجود ندارد.  

وی تاکید کرد: درسطح شهرستان جوین جوانان توانمندی در امور ورزشی وجود دارند، متاسفانه به علل مختلف این افراد شناسایی نشده اند.  

یکی از ورزشکاران گفت: متاسفانه در شهرستان جوین امکانات اولیه ورزشی هم وجود ندارد.  

علی اصغر نقابی اظهار داشت: حد اقل شهرداری نقاب می تواند، در سطح مدارس، میادین و پارکها امکانات اولیه ورزشی را برای دوستداران ورزش فراهم کند.  

وی اضافه کرد: در صورت هماهنگی و همدلی اداره ورزش و جوانان با  مسئولان می توان با تشویق و ترغیب مردم به امور ورزشی حتی بدون امکانات سرگرمی و تفریح مانند پیاده روی خانوادگی حداقل هفته ای یک بار ترتیب داد، تا از این طریق شادابی و نشاط بدون امکانات برای مردم فراهم شود.  

یکی ازبانوان ورزشکار جوینی گفت: کمبود امکانات ورزشی در شهرستان جوین بانوان را کلافه کرده است.  

سمانه امیری مقدم اظهار داشت: هلال احمر یک سالن ورزشی چند منظوره دارد، که باید همزمان برادران خواهران استفاده کنند.  

وی افزود استفاده همزمان برای برادران و خواهران مقدور نیست، و لازم است مسئولان چاره اندیشی کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.