علی آباد کتول- مدیر بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) علی آبادکتول گفت: با جذب ۱۱ متخصص به بیمارستان بقیه الله الاعظم (عج)، علی آبادکتول می تواند به زودی از مراکز اصلی شیمی درمانی و جراحی سرطانی استان گلستان شود.

علی آبادکتول مرکز شیمی درمانی و جراحی سرطانی استان گلستان می شود

سعید علیزاده در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین گفت: با پیگیری های صورت گرفته، ۱۱ متخصص در بخش های بیهوشی، زنان و زیمان، ارتوپدی، گوش، حلق و بینی، پاتولوژی، قلب وعروق، اعصاب و روان، پوست و مو و… جذب کردیم که این متخصصین از اول آذر در این بیمارستان در حال فعالیت هستند.

 وی یادآور شد: در بحث رشد و توسعه بیمارستان احداث مرکز تروما ۹۰ تختخوابی برای شهرستان انجام شد که به احتمال بسیار، ردیف اعتبار این بیمارستان در بودجه سال۹۷ خواهد آمد و در آینده به بهره برداری خواهد رسید.

وی بیان داشت: با توجه به تعداد پزشکان متخصصینی که جذب شده و دارا بودن یک ساختمان چهارطبقه در بیمارستان با کمبود مسکن روبرو هستیم از خیرین شهرستان تقاضامندیم در جهت تامین مسکن این متخصصین ما را یاری کنند زیرا مکان و زمین این مسکن مهیا در محدوده بیمارستان است.

این مقام مسئول در پایان گفت: با تلاش های مسئولان امر، تجهیزاتی همچون یک دستگاه رادیولوژی دیجیتال، یک دستگاه لاپاراسکوپی، تجهیزات ارتوپدی، تجهیزات جراحی چشم، یک دستگاه دیالیزی و یک دستگاه آندوسکوپی برای بیمارستان بقیه الله الاعظم(عج) این شهرستان جذب شد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.