مشهد- به همت و با مساعدت آستان قدس رضوی و طی هماهنگی با مؤسسه محک، جمعی از کودکان سرطانی استان یزد به همراه خانواه خود در قالب کاروان زیارتی «مهر درخشان رضوی» به پابوسی حرم مطهر امام رضا(ع) مشرف شدند.

جمعی از کودکان سرطانی استان یزد به حرم مطهر رضوی مشرف شدند

به گزارش قدس آنلاین به نقل از آستان نیوز، این گروه از زائران در قالب کاروان ۴۴ نفره به مدت ۳ روز به مشهد الرضا(ع) مشرف و میهمان آستان قدس رضوی شده‌اند که تمامی تغذیه این گروه در مدت اقامت برعهده معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی خواهد بود.

این گروه از زائران کودک و نوجوان در مدت حضور خود در مشهد، ضمن بهره‌مندی از ویژه برنامه‌های فرهنگی حرم مطهر متناسب با گروه سنی خود، یک وعده نیز میهمان مهمانسرای حضرت رضا(ع) خواهند شد.

مادر ستاره الیاسی یکی از بیماران سرطانی پیوند اعضاء در این کاروان ضمن تشکر از فعالیت‌های آستان قدس رضوی برای هماهنگی‌های انجام شده جهت تشرف بیماران سرطانی این استان، گفت: بسیاری از بیماران، کم توان مالی و جسمی در سراسر کشور آرزوی زیارت بارگاه امام علی ابن موسی الرضا(ع) را به دل دارند، اما توان مالی آن را ندارند که به این سفر مشرف شوند.

وی فراهم آمدن شرایط چنین سفرهایی را برای تقویت روحیه بیماران صعب العلاج و ایجاد امید به زندگی در آنان بسیار موثر دانست و برای تمامی بیمارن آرزوی شفای عاجل کرد.

گفتنی است: معاونت امداد مستضعفان آستان قدس رضوی با همکاری دفاتر نمایندگی آستان قدس رضوی در استان‌های سراسر کشور تلاش می‌کند تا در حدتوان شرایط زیارت آسان را برای گروهای مختلف از اقشار کم توان جسمی و مالی در کشور فراهم کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.