سخنگوی شورای شهر تهران گفت: متاسفانه ساخت‌وسازها در سال‌های گذشته به طوری بوده که شاهد انحرافات بسیاری در ساخت و ساز در طرح تفصیلی بوده‌ایم.

انحرافات در طرح تفصیلی کاملا مشهود است

به گزارش قدس آنلاین، علی اعطا در پایان سی‌امین جلسه شورای شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در جلسه امروز محمد سالاری رئیس کمیسیون شهرسازی و معماری شورای شهر تهران گزارشی از رویکرده‌ها و سیاست‌های کمیسیون مربوطه ارائه  و در ادامه نیز اعضای شورا نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کردند.

وی تصریح کرد: در ادامه جلسه امروز طرح الزام شهرداری تهران به گزارش میزان تحقق طرح تفصیلی  در دستور کار قرار گرفت که در نهایت این طرح مورد موافقت و رای اعضا قرار گرفت.

اعطا گفت: بر اساس این طرح شهرداری تهران ۳ ماه فرصت دارد تا گزارشی را در خصوص میزان اجرای طرح به شورا بدهد ضمن اینکه طرح تفصیلی از ۹۱ شروع شده است و بر اساس گزارشات دریافتی بخش قابل از تخلفات در حوزه شهرسازی در طرح تفصیلی رقم خورده است و انحرافاتی وجود دارد.

سخنگوی شورای شهر تهران ادامه داد: یکی دیگر از انحرافاتی که در طرح تفصیلی رخ داده مربوط می‌شود به ساخت و سازها در منطقه ۲۲ که بخش قابل توجهی از ساخت و سازها در این منطقه خلاف مقررات شهرسازی بوده.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.