قزوین_ مدیرکل هواشناسی استان قزوین گفت: از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه سال جاری، با نزدیک شدن امواج ناپایدار به منطقه، افزایش ابر و در ارتفاعات استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

آسمان قزوین افزایش ابر و بارش پراکنده به خود می گیرد

آرش بهاروند احمدی در گفت وگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار داشت: براساس آخرین نقشه های پیش یابی، وضعیت آب و هوای استان قزوین تا روز سه شنبه ۲۸ آذرماه سال جاری وضعیت جوی در سطح منطقه پایدار خواهد بود که پیامد آن در مناطق صنعتی استان، افزایش آلاینده های جوی و کاهش کیفیت هوا است.

وی افزود: از روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه سال جاری، با نزدیک شدن امواج ناپایدار به منطقه، افزایش ابر و در ارتفاعات استان احتمال بارش پراکنده وجود دارد.

مدیرکل هواشناسی استان قزوین ادامه داد: وضعیت آب و هوای این استان طی امروز به صورت صاف تا کمی ابری است که برای فردا وضعیت صاف تا کمی ابری و در اواخر وقت افزایش ابر پیش بینی می شود.

بهاروند احمدی عنوان کرد: در روز چهارشنبه ۲۹ آذرماه سال جاری، وضعیت آب و هوای استان قزوین کمی تا نیمه ابری و در ارتفاعات افزایش ابر و احتمال بارش پراکنده پیش بینی می شود.

وی اضافه کرد: کمینه دما در ۲۴ ساعت گذشته مربوط به شهرستان بویین زهرا با منفی ۵ درجه سلسیوس زیر صفر و بیشینه دما مربوط به شهرستان های آبیک و بویین زهرا با ۱۴ درجه سلسیوس بالای صفر بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.