بجنورد- مدیرعامل شرکت گاز خراسان‌شمالی از صدور قبض گاز مشترکان بجنورد در هنگام قرائت شماره کنتور خبرداد.

صدور قبض گاز مشترکان بجنوردی هنگام قرائت کنتور از دی ماه

به گزارش قدس آنلاین، به نقل از روابط عمومی شرکت گاز خراسان شمالی، حسن میربلوکی، اظهارکرد: برای نخستین بار در استان و به صورت پایلوت در برخی از نقاط شهرستان بجنورد قبض گاز به صورت آنی برای مشترکان در همان زمان قرائت شماره کنتور صادر می شود.

وی ادامه داد: این طرح از ابتدای دی ماه سال جاری برای ۱۲ هزار و ۲۸۱ مشترک خانگی در شهرستان بجنورد اجرا خواهد شد تا به ترتیب در همه نقاط استان برای مشترکان خانگی، تجاری و صنعتی نیزاین مهم عملیاتی شود.

میربلوکی افزود: در فرایند جدید مامور کنتور خوان شرکت با مراجعه به درب منزل پس از قرائت کنتور اطلاعات را در سیستم همراه خود ثبت کرده و پس از اتصال همزمان با سرور اصلی و پردازش اطلاعات، قبض گاز صادر شده را در محل بوسیله چاپگر همراه خود چاپ و تحویل مشترک می‌دهد.

وی یادآورشد: نزدیکی زمان قرائت و صدور قبض در زمان های تغییر اقلیم به منظور رعایت حقوق مشتریان و شفاف سازی محاسبه قبوض، قرائت سریع و دقیق کنتور و تحویل قبوض گاز بها به مشترکین در همان لحظه، از بین رفتن زمان بین قرائت و تحویل قبوض، کاهش مراجعات مامور کنتورخوانی، اطمینان از توزیع و تحویل به موقع قبوض، کاهش هزینه های رفت و آمد و کاهش اثرات مخرب آلودگی زیست محیطی از دیگر مزایای این طرح است.

وی با اشاره به بهرمندی ۲۷۶ هزار مشترک از نعمت گاز در سطح استان، گفت: ضریب نفوذ خانوارهای شهری ۱۰۰ درصد و روستایی استان به ۸۶ درصد رسیده است.

میربلوکی خاطرنشان کرد: هم اکنون تمام شهرهای منطقه و ۶۴۷ روستای استان از نعمت گاز بهره مند بوده و ۳۲ جایگاه CNG نیز فعال است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.