جغتای- مسوول نمایندگی محیط زیست جغتای ازدستگیری شکارچیان غیر مجازدر این شهرستان خبرداد.

شکارچیان غیر مجاز در جغتای دستگیر شدند

مصطفی کلاته صبح امروز در گفت و گوبا خبرنگار قدس آنلاین در جغتای اظهار داشت : مأمورین یگان حفاظت محیط زیست جغتای با همکاری یگان حفاظت محیط زیست جوین و سبزوار یک گروه از شکارچیان متخلف که بارها از تهران به قصد شکار قوچ و میش به مناطق این شهرستان وارد و شکار غیر مجاز انجام میدادند را دستگیر نمودند.

وی در ادامه افزود: شکارچیان در منتها الیه مناطق سبزوار ، جغتای و استان سمنان و مناطقی که به نظر خود خارج از کنترل یگان حفاظت محیط زیست می باشد دست به تخلف و شکار حیات وحش میزدند.

کلاته تصریح کرد:  که با یک کار اطلاعاتی دقیق۵نفر از متخلفین قبل از انجام تخلفی در دام یگان حفاطت محیط زیست جغتای قرار گرفتند.

مسوول نمایندگی محیط زیست جغتای با اشاره به اینکه ازمتخلفین دوربین شکاری و دیگر ادوات شکار و یک دستگاه خودرو پژو ظبط گردیداذعان داشت:همچنین تعداد دو قبضه اسلحه غیر مجاز  که شامل یک فبضه تک لول ساچمه زنی غیر مجاز و تعداد ٥ عدد فشنگ چهارپاره غیر مجاز و یک قبضه اسلحه گلوله زنی کالیبر ٢٧٠ دوربین دار غیر مجاز و مقدار ١٧ عدد فشنگ کالیبر ٢٧٠ و کشف و ضبط گردید.

وی عنوان کرد: متهمین به دستور دادستان جغتای روانه زندان شدند.

شایان ذکر است مناطق مرزی جغتای و سبزوار و استان سمنان مناطق کوهستانی با پوشش گیاهی مناسب میباشد که بصورت کلیدور مهاجرت بین پارک ملی توران با منطقه شکار ممنوع ریوند و پناهگاه حیات وحش میاندشت خراسان شمالی عمل میکند که همواره در  رصد مامورین یگان حفاظت محیط زیست شهرستان جغتای قرار دارد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.