ایلام- دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام گفت: بخش هلیلان از توابع شهرستان چرداول، نیازمند فعالیت سازمان های مردم نهاد در جهت مبارزه با مواد مخدر است.

هلیلان، نیازمند فعالیت سازمان های مردم نهاد در مبارزه با مواد مخدر است

فهد کمالوندی روز دوشنبه در گفتگو با قدس آنلاین، با بیان اینکه در جلسه شورای مبارزه با مواد مخدر شهرستان چرداول با محوریت بخش هلیلان با حضور فرماندار و دیگر مسئولان شهرستان و بخش، وضعیت اعتیاد در این بخش بررسی شد، اظهارداشت: در حال حاضر در این بخش یک مرکز درمان دارویی و یک مرکز درمان اقامتی با حضور پزشک و روانشناس و برگزاری جلسات NA فعال است.

وی با اشاره به اینکه بیماران و افراد درگیر اعتیاد در این بخش از  فعالیت مراکز درمانی و اقامتی استقبال کرده اند، افزود: به همین دلیل احداث و فعالیت یک مرکز درمان دارویی در بخش احساس شده و در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان ایلام به اقدامات پیشگیری از اعتیاد در بخش هلیلان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: در همین راستا با ارائه برنامه های آموزشی، استفاده از ظرفیت سپاه، بهزیستی و ... کارهای خوبی صورت گرفته است.

فهد کمالوندی مهمترین کمبود این بخش در حوزه مبارزه با مواد مخدر را کمبود سازمان های مردم نهاد و فعالیت های فرهنگی عنوان و تصریح کرد: در بخش مقابله و مبارزه با همکاری سپاه پاسداران، نیروی انتظامی و دستگاه های امنیتی در راستای اجرای طرح کرامت اقدامات مؤثر و سازنده ای انجام شده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.