اهواز_ در میان افراد طرف گفتگوی عیسی کلانتری معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، وی اگر یکی از آنها را در هیأت «وکلای قانونی مردم» می دید ،صد البته به احترامش از جای خود بر می خاست و به سخنانش فارغ از درستی یا نادرستی آن گوش می سپرد.

قدس آنلاین_ گروه استانها_ مسعود کنعانی: وقتی فیلم نشست شورای اداری استان خوزستان  و شیوه نشستن و نیشخند زدن کلانتر دولت در گفتگو با نمایندگان خوزستان  را مشاهده کردم...عمیقا دریافتم که ما نماینده ایی نداریم!
چون در میان افراد طرف گفتگوی عیسی کلانتری  معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست ، وی اگر یکی از آنها را در هیأت «وکلای قانونی مردم» می دید ،صد البته به احترامش از جای خود بر می خاست و به سخنانش فارغ از درستی یا نادرستی آن گوش می سپرد.
آن چه اما در این رویداد تلخ به اذهان متبادر گشت ،بازگشتی دراماتیک به دوره خان و رعیتی و نگاههای متبخترانه واز بالا به پایین دولتمردان بود که در میمیک چهره و زبان بدن معاون رییس جمهور آشکارا به نمایش گذاشته شد.
در روابط متعارف «دولت - ملت»  همیشه و در هر مدل حکومتی ، خط قرمزهایی نوشته و نانوشته برای دو طرف وجود دارند که  رعایت آنها الزامی می باشد که عیسی کلانتری با این رفتار خارج از حدود متعارف و همچنین وهن شأن و جایگاه حقوقی ، اجتماعی نمایندگان ملت و بکار بردن الفاظی زشت و زننده  از زبان کارگزاری اجرایی در یک دولت منتخب و منتسب به نظامی اسلامی که مبتنی بر آرمان ها و ارزشهای متعالی و ثمره ایثار، جانبازی و تقدیم بهترین جوانان یک ملت است از خط قرمزی عبور کرد که جای هیچ مسامحه و گذشتی را باقی نمی گذارد.
چرا که این رفتار و کردار ، نشانی بسیار خطرناک از کم رنگ شدن ارزشها و منزلت افراد جامعه در نزد برخی مدیران و مسئولین می باشد.

لذا برخورد بایسته و قاطع با این پدیده نامبارک و عذرخواهی به دلیل جسارت صورت گرفته،شاید کمترین انتظار و توقعی است که مردم نجیب ، فهیم و زجرکشیده خوزستان داشته باشند.
احترام و اعتماد متقابل مردم و مسئولین و تلاش در جهت همکاری و هم افزایی صمیمانه بهترین مسیر برای حل مشکلات و ساختن فردایی بهتر می باشد که امید است دولت محترم در این راه گام بردارد. البته مردم خوزستان مثل همیشه گام های زیادی در این زمینه از دولت جلو بوده و هستند!

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.