ایوان - فرمانده نیروی انتظامی شهرستان ایوانغرب گفت: جای خوش بختی است که جرائم شهرستان ایوانغرب در سطح  استان ایلام کمتر از چهار درصد است.

جرائم شهرستان ایوان کمتر از ۴ درصد است

به گزارش قدس آنلاین، سرهنگ سعید عالی پور در جلسه هم اندیشی با اصحاب رسانه و سایتهای مجازی شهرستان ایوانغرب در محل فرماندهی  انتظامی با بیان اینکه شهرستان ایوانغرب با جمیتی بالغ بر ۵۰ هزار نفر از معدود شهرهای ایران با این وسعت است که جمعیت شهری بالایی دارد، اظهارداشت: خوشبختانه جرائم شهرستان ایوانغرب کاهش چشمگیری داشته و در سطح  استان ایلام به کمتر از چهار درصد رسیده است.

وی با اشاره به اینکه در چند ماه گذشته کشف مواد مخدر ۴۹ درصد افزایش داشته که نشانه خوبی از همکاری مردم با نیروی انتظامی شهرستان  است، افزود: من از رسانه ها میخواهم از نشر اکاذیب خوداری نموده و خبرهای سالم و دور از حاشیه منتشر کنند که باعث تشویش اذهان مردم شهید پرور این شهرستان نشود.

گفتنی است با توجه به اینکه  این شهرستان از نظر مسایل سیاسی و فرهنگی در سطح استان جایگاه خاصی دارد، اصحاب رسانه و مسولین سایت‌های مجازی شهرستان ایوانغرب مطالبی در خصوص ترافیک و دیگر مسایل و مشکلات شهرستان بیان کرده و در مورد راه های حل این مشکلات بحث و تبادل نظر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.