کرج - در حالی که نماینده البرز با کسب نتایج درخشان در فصل جدید لیگ یک فوتسال ایران مدعی اول صعود به لیگ برتر فصل آتی محسوب می شود اما مشکلات مالی این تیم در روزهای اخیر موجی از نگرانی را در نزد علاقمندان به فوتسال ایجاد کرده است.

صدرنشین لیگ یک فوتسال ایران به سد «بی پولی» خورد

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مبل کریمی البرز که در سال های اخیر با هزینه بخش خصوصی فعالیت کرده این روزها به مشکل خورده است ومتاسفانه مسئولان استان هم توجهی به مشکلات این تیم ندارند.

مبل کریمی البرز دو سال پیش به لیگ یک رسید اما در این ۲ حضور خود موفق به صعود به دسته برتر نشد اما داستان در این فصل متفاوت است ونماینده البرزبا ارائه بازی های زیبا توانسته نگاه ها را به خود جلب کند و مدعی شماره یک صعود لقب بگیرد.

حال دراین شرایط تنگناهای مالی این تیم مشکلاتی را به وجود آورده و حتی زمزمه هایی مبنی بر عدم حضوراین تیم در بازی آینده اش مقابل نماینده بهبهان شنیده می شود.

سرمربی مبل کریمی البرز در این ارتباط به قدس آنلاین گفت: باشگاه مبل کریمی با طی یک مسیر سخت و پله به پله خود را به لیگ یک رسانده و در این سالها تمام هزینه ها به شکل شخصی وبدون کمک وهمیاری نهاد وارگان خاصی بوده است.

محمد کریمی افزود: ما برای تامین نیازهای باشگاه هزینه پرداخت کرده ایم و هرنوع خدمات را به شکل آزاد دریافت کرده ایم.

وی با تاکید براینکه در حال حاضر توان مالی مدیریت باشگاه تحلیل رفته و نیاز به کمک مسئولان شهری واستانی داریم گفت: جای تاسف است که علیرغم همه مکاتبات و پیگیری ها حمایتی را ندیده ایم و شرایط به گونه ای سخت شده که احتمال دارد نتوانیم هزینه سفر تیم به شهر بهبهان برای بازی آینده خود را تامین کنیم.

سرمربی مبل کریمی البرز ادامه داد: تصور ما این بود که  این همه زحمت وهزینه دراین چند سال با صدرنشینی دیده می شود اما این اتفاق رخ نداده و باید بگویم که هر آنچه از این پس رخ بدهد مسئولیتش متوجه مسئولان استان خواهد بود.

کریمی با تاکید براینکه حمایت از ورزش وتیم های حاضر در لیگ موضوعی بی اهمیت در البرز محسوب می شود گفت: جلسات مختلفی در استان وبا حضور مسئولان مختلف برگزار می شود و همه بر توسعه ورزش و رونق آن میان جوانان صحبت می کنند اما به واقع کدام بسته حمایتی از تیم های لیگی استان که پرچمدار معرفی توانمندی های ورزش البرز هستند تدوین شده است.

وی با طرح این سوال که خروجی این جلسات چیست گفت: تیمداری می کنیم و همه هزینه ها را به مانند افراد واشخاص عادی متقبل می شویم وسوال من این است که چرا در این مسیر سخت یاریگری نداریم و تنها مانده ایم.

کریمی با قدردانی از حمید کریمی رییس اتاق اصناف البرز و مدیریت مجموعه انقلاب کرج به عنوان تنها حامیان این باشگاه گفت: متاسفانه آنهایی که باید پای کار بیایند همراه ما نیستند و از این بابت دچار مشکل شده ایم.

سرمربی تیم مبل کریمی البرز در پایان  گفت: مدیریت باشگاه هر آنچه در توان داشته برای اداره تیم و سرپا نگه داشتن آن هزینه کرده اما واقعیت آن است که دیگر خالی شده ایم واگر مسئولان استان به یاری ما نیایند مجبوریم در اوج آمادگی فنی و صدرنشینی لیگ یک با تیمداری خداحافظی کنیم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.