رئیس مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه صهیونیستها اعلام کردند کشورهای اسلامی در حال درگیری هستند پس ما در بهترین شرایط هستیم، گفت: تروریسم و صهیونیسم دو روی یک سکه هستند.

به گزارش قدس آنلاین، علی لاریجانی بعدازظهر امروز در نشست فوق العاده کمیته فلسطین اتحادیه بین المجالس کشورهای اسلامی گفت: اقدام مشترک تروریست ها با کمک ایالات متحده در منطقه باعث آشفتگی در منطقه شد و صهیونیست ها از این مسئله استفاده کردند.

وی افزود: صهیونیست ها اعلام کردند که ما در بهترین شرایط هستیم، چون کشورهای اسلامی با هم درگیر هستند و به جان هم افتاده اند.

لاریجانی عنوان کرد: مسئله تروریسم و صهیونیسم دو روی یک سکه هستند.

لاریجانی ادامه داد: بعد از اقداماتی که در عراق داشت و در سوریه نیز نیروهای مسلح این کشور به کمک کشورهای دیگر بر تروریست ها تا حدی پیروز شدند البته نمی گویم مسئله تروریست در منطقه پایان یافته حتما هست و شکل های دیگری پیدا کرده است. صهیونیست ها ماجراهای جدیدی را آغاز کرده اند.

لاریجانی افزود: صهیونیست ها ماجرای جدیدی در کردستان عراق مطرح کردند. آن مسئله حل شد و ماجرای انتقال سفارت امریکا به قدس اشغالی مطرح شد.

وی خاطرنشان کرد: آمریکا به دنبال این است که از فضای آشفته کشورهای اسلامی استفاده کرده و رژیم صهیونیستی را یک گام به جلو ببرد تا آرمان آزادی فلسطین فراموش شود و صورت مسئله را پاک کند.

وی تأکید کرد: تلقی آنها این است ضعف هایی وجود داشت. برخی از کشورهای اسلامی فکر کردند که اگر بنای همکاری با اسرائیل را بگذارند مشکلات کاهش می یابد و موفق می شوند اما اشتباه استراتژیک کردند. هم به خودشان و هم به جهان اسلام لطمه زدند.

رئیس مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: ما دوست نداریم هیچ کشور اسلامی از پهنه همکاری کشورهای اسلامی برای آزادی فلسطین خارج شود. برادرانه می گوییم اشتباه کردید.

لاریجانی با اشاره به فروش تسلیحات آمریکا به منطقه گفت: آقای ترامپ پول های منطقه را برد و بعد در مورد سفارت آمریکا چنین موضع گیری ای اعلام کرد و به کشورهای اسلامی دهن کجی کرد.

منبع: خبرگزاری مهر

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.