زاهدان- مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان از اهتمام وِیژه مدیرکل راه آهن جنوب شرق و تلاش های تیم اطلاع رسانی و کمیته رسانه در زمینه ارتقاء سطح اطلاع رسانی خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

تقدیر مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان از مدیرکل راه آهن جنوب شرق

به گزارش قدس آنلاین، جواد سالارزهی مدیرکل روابط عمومی استانداری سیستان و بلوچستان از اهتمام وِیژه مجید ارجونی مدیرکل راه آهن جنوب شرق و تلاش های تیم اطلاع رسانی و کمیته رسانه در زمینه ارتقاء سطح اطلاع رسانی خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران تشکر و قدردانی کرد.

در بخشی از این تقدیرنامه آمده است: پروژه بهبود مبادی اطلاع رسانی و افزایش کانال های ارتباطی راه آهن جنوب شرق در قالب کمیته رسانه در راستای ارتقاء سطح کیفی و کمی اخبار منتشره آن اداره کل مثمرثمر واقع شده است.

بدین وسیله از اهتمام ویژه جنابعالی، تلاش های تیم اطلاع رسانی و کمیته رسانه اداره کل راه آهن جنوب شرق در زمینه ارتقاء سطح اطلاع رسانی خدمات شایسته دولت تدبیر و امید در راستای تحقق توسعه پایدار نظام مقدس جمهوری اسلامی ایرانتشکر و قدردانی بعمل می آورم.

از درگاه ایزد منان دوام عزت و سلامت، تداوم حضور و تاثیر حضرتعالی را در راستای دستیابی به اهداف عالیه دولت تدبیر و امید و توسعه پایدار جمهوری اسلامی ایران را مسئلت دارم.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.