رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: مراسم حماسه۹دی به صورت همزمان در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود که سخنران این مراسم در مرکز استان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است.

حجت‌الاسلام رئیسی سخنران ویژه مراسم ۹ دی بوشهر است

به گزارش قدس آنلاین، نصرالله شفیعی ۹ دی را تضمین تداوم نظام و انقلاب اسلامی دانست و اظهار داشت: حضور مردم در حماسه ۹دی‌ماه سال ۱۳۸۸ به عنوان روز بصیرت و میثاق امت با ولایت، تداوم نظام و انقلاب اسلامی را تضمین کرد.   

وی ۹ دی را در تاریخ انقلاب اسلامی نقطه عطف و مهمی دانست و افزود: مردم با بصیرت ایران در آن شرایط بحرانی احساس کردند باید با دخالت خود جلو کارشکنی و آشوب را بگیرند و با حضور حماسی خود پاسخ کوبنده‌ای به فتنه‌گران و قانون شکنان دادند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مردم با حضور حماسی و روشنگرانه خود در ۹ دی سال ۸۸ تداوم انقلاب را تضمین کردند تصریح کرد: مردم با حضور حماسی خود در صحنه، به عوامل داخلی و خارجی فتنه اعلام کردند در هیچ شرایطی اجازه صدمه زدن به انقلاب  نمی‌دهند.

شفیعی با بیان اینکه حماسه ۹ دی خط بطلانی بر ترفندهای دشمنان زد خاطر نشان کرد: به چالش کشیدن انقلاب اسلامی و نابودی نظام اسلامی ایران از اهداف فتنه‌گران بود که با حضور حماسی ملت ایران، ترفندهای دشمنان خنثی شد.

وی با بیان اینکه برنامه‌های مختلفی برای برگزاری مراسم حماسه ۹ دی در استان بوشهر تدوین شده تصریح کرد: برنامه و همایش‌های مختلف سیاسی و فرهنگی در نقاط مختلف استان بوشهر تدارک دیده شده است.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر با بیان اینکه مراسم حماسه ۹دی به صورت همزمان در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود گفت: مراسم حماسه ۹دی به صورت همزمان در سراسر استان بوشهر برگزار می‌شود که سخنران این مراسم در مرکز استان حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی است.

شفیعی با بیان اینکه مراسم حماسه ۹ دی در بوشهر ساعت ۱۰ صبح در مصلی جمعه این شهر برگزار می‌شود گفت: حجت‌الاسلام سید ابراهیم رئیسی تولیت آستان قدس رضوی با سفر به شهرستان دشتستان ساعت ۱۵  نهم دی‌ماه در  جمع مردم  این شهرستان سخنرانی می‌کند.

وی گفت: مراسم ۹ دی در شهرهای ۳۷ گانه و مراکز شهرستان‌ها و روستاهای استان بوشهر با حضور پرشور مردم برگزار می‌شود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.