علی شمخانی گفت: زمانی که حمایت همه جانبه از دشمنان حتی با واگذاری سلاحهای شیمیایی و کشتار جمعی صورت می‌گرفت روحیه مقاومت و  رقابت برای فداکاری و ایثار بود که دنیای کفر را در برابر سربازان خمینی زمین گیر کرد.

به گزارش قدس آنلاین، دریابان علی شمخانی دبیر شورای عالی امنیت ملی امروز دوشنبه در دومین گردهمایی پیشکسوتان جهاد و شهادت استان کردستان که در سالن اجتماعات مرکز بزرگ اسلامی غرب کشور در سنندج برگزار شد، اظهار داشت: مجمع پیشکسوتان جهاد و شهادت یک تجمع مردمی و یادگار یاران جان برکف خمینی کبیر و خامنه ای عزیز است.

وی خاطرنشان کرد: دفاع مقدس عرصه آزمونی بزرگ بود که هیچکس به دلیل دین، مذهب، قومیت و طبقه اجتماعی ویا تفکر سیاسی از حضور در آن منع نشد.

وی افزود: بی توجهی به متاع دنیا، خلوص و تلاش مستمر برای کسب فضیلت ایثارگری رمز  توفیق رزمندگان اسلام در ناکام‌سازی دشمن بود.

دبیر شورای عالی امنیت ملی اضافه کرد:  فرهنگ مقاومت وجهاد مسیر همواری رابرای کسب معرفت،تجربه  و لیاقت ارتقاء از موقعیت یک رزمنده ساده به جایگاه یک فرمانده ارشد را پیش روی همگان قرار داد.

وی اظهار داشت: زمانی که حمایت همه جانبه از دشمنان حتی با واگذاری سلاحهای شیمیایی و کشتار جمعی صورت می‌گرفت روحیه مقاومت و  رقابت برای فداکاری و ایثار بود که دنیای کفر را در برابر سربازان خمینی زمین گیر کرد.

شمخانی خاطرنشان کرد: امروز فرهنگ بسیجی دستاورد بی بدیل دانشگاه  دفاع مقدس بوده و نباید افراد تاثیرگذاردر این عرصه ارزشمند آن به فراموشی سپرده شوند.

وی با اشاره به مسئولیت سنگین پیشکسوتان جهادو شهادت در حمایت معنوی و مادی از هم رزمان خود اضافه کرد: ما نباید اجازه دهیم پیشکسوتی  به دلیل مشکلات اقتصادی و مسائل سیاسی دچار آسیب شده و در پیچ و خمهای زندگی روزمره دچاردرد و رنج شود.

وی با اشاره به تلاش وافر دست اندرکاران تشکیل مجمع پیشکسوتان جهاد وشهادت برای تداوم فعالیت این تشکل ارزشمند افزود: تاکنون  ۲۷ نشست فصلی پیشکسوتان در تهران ودهها جلسه مشابه در استانها تشکیل گردیده که تاثیر قابل توجهی در انسجام شجره طیبه ایثارگران داشته است.

وی با بیان اینکه عرصه مبارزه، بدلیل تداوم دشمنی معاندان و دشمنان انقلاب اسلامی پایان ناپذیر است، عنوان کرد: پشتوانه مردمی و ارتباط مستمر مسئولین با مردم مهم‌ترین اصل در پیروزی مستمر بر دشمنان بوده و شاهد مثال روشن آن موفقیت نظام اسلامی در سرکوب تجزیه طلبان ضد انقلاب در کردستان است که قطعا بدون حمایت  و پشتیبانی جامعه کردی امکان پذیر نبود.

منبع: خبرگزاری تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.