ایلام- استاندار ایلام گفت: پدافند غیر عامل به نحوی برنامه ریزی کند که در صورت بروز حوادث احتمالی طبیعی یا غیرطبیعی کمترین خسارت به زیر ساخت‌ها وارد شودزیراپدافند غیرعامل نوعی پیشگیری است.

ایلام قابلیت تبدیل شدن به پایلوت پدافند غیرعامل کشور را دارد

به گزارش قدس آنلاین، قاسم سلیمانی دشتکی ظهر امروز در نشست شورای پدافند غیر عامل اظهار داشت: پدافند غیر عامل در تمام حوزه‌ها به ویژه در بخش زیر ساخت‌ها از مهم‌ترین نیازها است. 

استاندار ایلام پیشگیری از آسیب‌ها و بحران از اقدامات پدافند غیر عامل دانست و گفت: پدافند غیر عامل به نحوی برنامه ریزی کند که در صورت بروز حوادث احتمالی طبیعی یا غیر طبیعی کمتر ین خسارت به زیر ساخت‌ها وارد شودزیراپدافند غیرعامل نوعی پیشگیری است. 

وی افزود: رعایت مباحث فنی از سوی شهرداری‌ها در توسعه زیر ساخت‌های شهری از مهم‌ترین موارد تاثیر گذار در کاهش آسیب‌ها و خسارت‌ها ی احتمالی بوده و باید در حوزه پدافند غیرعامل ایلام مورد توجه قرار گیرد. 

سلیمانی دشتکی توجه به وجود فاکتورهای متعدد از جمله مرز، اربعین و غیره در استان را با اهمیت دانست و ادغان داشت: ایلام قابلیت تبدیل شدن به پایلوت پدافند غیرعامل کشور را دارا می‌باشد. 

سلیمانی دشتکی با بیان اینکه در پدافند عامل هدف جنگ بوده و ما آن را در ۸ سال دفاع مقدس تجربه و به خوبی از مرزهایمان دفاع کردیم، گفت: از ظرفیت‌های ۸ سال دفاع مقدس که ماحصل امروز آن در حوزه جنگ سرد دستیابی به موشک‌های بالستیک است و با استفاده از این ظرفیت به خوبی موفق بوده‌ایم. 

وی در خاتمه عملکرد شورای پدافند غیرعامل استان ایلام را مثبت اعلام کردو عملکرد آنان را قابل تقدیر دانست. 

منبع: تسنیم

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.