سمنان- رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان از اجرای طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان خبر داد.

طرح تشدید نظارتی ویژه شب یلدا در استان سمنان اجرا می‌شود

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان،مهدی یحیایی اظهار داشت: در آستانه شب یلدا برخی از کالا و خدمات مرسوم این ایام تحت تأثیر قرارگرفته و به لحاظ نظارتی از اهمیت و حساسیت ویژه‌ای برخوردار دارند.

وی با اشاره به‌ضرورت اجرای طرح گشت‌های نظارتی گفت: در این طرح؛ نظارت و افزایش گشت‌های بازرسی واحدهای صنفی موردنظر به‌ویژه واحدهای عرضه کالاهایی از قبیل آجیل و خشکبار، میوه و تره‌بار و شیرینی در اولویت نظارت است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: در راستای حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان این سازمان به‌صورت مستمر بر بازار و واحدهای صنفی نظارت لازم را دارد.

یحیایی اضافه کرد: تعداد ۵۴ بازرس و کارشناس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت و اتاق‌های اصناف شهرستان‌ها در این ایام بر بازار و واحدهای صنفی، میدان‌ها میوه و تره‌بار نظارت و به‌صورت مداوم گروه‌های کالایی پرمصرف را رصد و پایش قرار می‌دهند.

وی با بیان اینکه تمامی واحدهای صنفی موظف به نصب قیمت کالا و نرخ نامه در معرض دید عموم هستند افزود: در صورت مشاهده تخلف از سوی ناظران و بازرسان این سازمان با متخلف برخورد جدی می‌شود.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند هرگونه تخلف اعم از گران‌فروشی، کم‌فروشی، عدم نصب قیمت و عدم صدور صورتحساب و غیره را به شماره ۱۲۴ سامانه ستاد خبری سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گزارش کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.