۲۸ آذر ۱۳۹۶ - ۱۰:۲۵
کد خبر: 579627

روزگار سپری شد و اکنون پس از ۸۵۷۴ شماره انتشار بی وقفه روزنامه، وقت آن رسیده تا حوزه فعالیت تخصصی برای این رسانه تعریف شود. پرداختن به سیره اهل بیت علیهم السلام با تاکید بر سیره امام رضا علیه السلام، حرکت در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی و توجه ویژه به جنبش‌های آزادی بخش منطقه و......

پرواز کبوتر حرم بر فراز میهن

قدس آنلاین- ۲۸آذر ۱۳۶۶ اولین شماره روزنامه قدس به پیشگاه دیدگان مخاطبان آمد و مردم شریف مشهد با رسانه‌ای جدید مواجه شدند که سعی داشت علاوه بر پرداختن به مسائل شهری و استانی، پل ارتباطی میان مجموعه عظیم آستان قدس رضوی با مردم باشد. رواق‌ها و صحن‌ها تا مضجع شریف رضوی اگرچه به مصداق لقب انیس النفوسی امام مهربانی‌ها، دل هر محب و دلداده‌ای را مجذوب خود می‌کند اما روزنامه قدس با شعار «پرواز کبوتر حرم بر فراز میهن» از سال ۱۳۷۵ تاکنون به صورت سراسری همت خود را براین گماشت تا مروج فرهنگ ناب اهل بیت علیهم السلام در فضای رسانه کشور و با گستره عموم میهن باشد. قدس، رسانه مردم مومن و شیفته اهل بیت علیهم السلام است که فارغ از مذهب، عاشق خورشید هشتم هستند.
روزگار سپری شد و اکنون پس از ۸۵۷۴ شماره انتشار بی وقفه روزنامه، وقت آن رسیده تا حوزه فعالیت تخصصی برای این رسانه تعریف شود. پرداختن به سیره اهل بیت علیهم السلام با تاکید بر سیره امام رضا علیه السلام، حرکت در جبهه فرهنگی و رسانه‌ای انقلاب اسلامی و توجه ویژه به جنبش‌های آزادی بخش منطقه، انعکاس دوسویه رویدادها و دیدگاه‌های مردم نسبت به آستان قدس رضوی، توجه به محرومان و تلاش برای ریشه کن شدن فقر و محرومیت با الگو گیری از منشور ۷ ماده‌ای رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در حکم معظم له برای آیت الله سید ابراهیم رییسی و نیز پیگیری برقراری هرچه بیشتر عدالت اجتماعی و مبارزه با فساد، محور فعالیت‌های این رسانه ۳۰ ساله است.
تحریریه قدس خود را متعلق به مردم شریف مشهد و ایران اسلامی می‌داند و همواره نیازمند تذکر و رهنمودهای نخبگان و عموم مردم است.
پس از ۳۰ سال انتشار و همراه شدن با دغدغه‌های شما مردم، به همه همکاران خدوم این روزنامه خسته نباشید می‌گویم که خدمت بی‌منت را افتخار و تلاش در لوای نام حضرت شمس الشموس را برکت می‌دانیم.
یاد و خاطره شهید والا مقام ابراهیم اصغرزاده و ۱۹ همکار مرحوم را گرامی می‌داریم و در این روزها دست به دعا برای سلامتی دو همکار قدیمی خود هستیم.
سرکار خانم مریم زنگنه از همکاران سال‌های دور روزنامه و نیز برادر عزیز جناب آقای رضا مقدسی، خبرنگار و مدیر اسبق تحریریه قدس که سردبیری روزنامه همشهری و مدیرعاملی خبرگزاری مهر را در کارنامه خود دارد، در بستر بیماری هستند و امید داریم که به زودی مورد عنایت و شفای حضرت حق قرار گیرند.

منبع: روزنامه قدس

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.