گرگان- استاندار گلستان با وزیر صنعت معدن و تجارت دیدار و بر لزوم احداث صنایع بزرگ جهت تسریع در توسعه استان تاکید کرد و گفت: یکی از ظرفیت های استان کارخانه ها و معادن ید هستند که در حال حاضر با مشکل مجوز تخصیص مواجه هستند و نیاز است.

کارخانه های ید گلستان با مشکل مجوز تخصیص مواجه هستند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سید مناف هاشمی در دیدار با سید محمد شریعتمداری وزیر صنعت معدن و تجارت گزارشی از وضعیت استان ارائه و تصریح کرد وگفت: یکی از ظرفیت های استان کارخانه ها و معادن ید هستند که در حال حاضر با مشکل مجوز تخصیص مواجه هستند و نیاز است با همکاری مقام عالی وزارت برای پروانه های صادرشده در این حوزه مجوز لازم از وزارت نیرو اخذ شود.
استاندار گلستان با اشاره به حرکت های آغاز شده از گذشته جهت استقرار صنایع بزرگ در گلستان، خاطر نشان کرد: با توجه به ظرفیت های موجود در کشور قزاقستان و مطالعات صورت گرفته توسط ایدرو و ایمیدرو به عنوان دو مجموعه تحت مدیریت وزارت صنعت معدن و تجارت، احداث کارحانه فولاد و تبدیل گاز طبیعی به پروپیلن (GTPP) می تواند تاثیر بسزایی در توسعه استان داشته باشد.
 وی افزود: یکی از مهمترین محصولات استان گندم است که نیاز است با توجه به ریاست دکتر شریعتمداری بر کارگروه آرد و نان کشور و نیز ستاد تنظیم بازار همکاری لازم جهت عدم خام فروشی گندم و تبدیل آن به آرد جهت ارتقا ارزش افزوده این محصول و نیز فعالیت کارخانه های آرد استان صورت گیرد.
همچنین در این دیدار دکتر شریعتمداری با تاکید بر ظرفیت های استان دستور لازم جهت حل مشکلات استان در حوزه صنعت معدن و تجارت را صادر کردند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.