کرج- رییس هیئت کشتی استان البرز با بیان اینکه فدراسیون کشتی در موضوع علیرضا کریمی رایزنی ها و مذاکرات فعالانه ای را با فدراسیون جهانی کشتی داشته است گفت: بعید می دانم مشکلی از بابت محرومیت این کشتی گیر البرزی را تهدید کند.

مشکلی از بابت محرومیت «علیرضا کریمی» را تهدید نمی کند

حمید یاری در گفتگو با خبرنگار قدس آنلاین اظهار کرد: رسول خادم رییس فدراسیون کشتی پس از اتمام مسابقات جهانی و بروز برخی شائبه ها در سفری یک روزه به مقر اتحادیه جهانی کشتی مذاکراتی موثر را با رییس این اتحادیه داشت.

وی افزود: جامعه جهانی حساسیت های ما را نسبت به موضوع تقابل ورزشکاران ایران با رژیم صهیونیستی می داند واز سوی دیگر علیرضا کریمی نیز در خصوص عدم ادامه مسابقات گواهی پزشکی ارائه کرده بنابراین بعید می دانم مشکلی از حیث انضباطی برای این کشتی گیر جوان البرز به وجود بیاید.

یاری به انتخابات امروز فدراسیون کشتی وانتخاب مجدد خادم اشاره کرد و گفت: با توجه به جایگاهی که ایران در تشکیلات آسیایی وجهانی پیدا کرده به نظرم ابقا رسول خادم در این شرایط درست ترین کار بود.

رییس هیئت کشتی استان البرز موضوع جابجایی اوزان دو کشتی گیر خوب کشورمان را مورد اشاره قرارداد وگفت: ما در وزن ۸۶ کیلوگرم دو کشتی خوب یعنی حسن یزدانی وعلیرضا کریمی را داریم.

وی تصریح کرد:برای بهره گیری از ظرفیت بالای این دو کشتی گیر باید یکی از آنها به یک وزن بالاتر برود تا بتوانیم از وجود هر دو آنها در مسابقات جهانی بهره گرفت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.