قزوین_ مدیرکل کیمته امداد امام خمینی استان قزوین گفت: سال جاری نیز برنامه اعزام مددجویان به عتبات عالیات در دستور کار بوده به طوری که امروز نوزدهمین کاروان اعزام می‌شود و تعداد مددجویان اعزامی سال جاری به ۳۷۲ نفر می رسد.

اعزام بیش از ۳۰۰ مددجوی قزوینی در سال جاری به عتبات عالیات

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، مجید مؤمنی در مراسم بدرقه زائران عتبات عالیات مددجویان تحت حمایت کمیته امداد استان قزوین اظهار داشت: حضور در کنار مرقد مطهر امیرالمؤمنین (ع) و فرزندان رشیدش در کربلا آرزویی بود که سال‌ها در دعاهای مردم ما برجستگی خاصی داشت.

وی ادامه داد: امروز خداوند سبحان را شاکریم که نعمت زیارت آن ائمه اطهار (ع) فراهم شده و جای خوشحالی است که کمیته امداد امام (ره) خدمت به خانواده‌های مددجو را در عرصه زیارت عتبات عالیات نیز فراهم کرده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان قزوین تصریح کرد: یکی از خدمات کمیته امداد به مددجویان در حوزه فرهنگی است که موضوع زیارت عتبات عالیات، مشهد مقدس و قم را در برنامه کاری داریم که سال ۹۵ با هزینه‌ای بیش از ۲۳۶ میلیون تومان ۳۹۲ نفر از مددجویان به سفر عتبات عالیات مشرف شدند.

مؤمنی اعلام کرد: سال جاری نیز برنامه اعزام مددجویان به عتبات عالیات در دستور کار بوده به طوری که امروز نوزدهمین کاروان اعزام می‌شود و تعداد مددجویان اعزامی سال جاری به ۳۷۲ نفر می رسد.

وی عنوان کرد: برای اعزام ۱۹ کاروان در سال جاری، ۲۹۸ میلیون تومان هزینه صرف شده که بیش از ۴۲ میلیون تومان از محل کمک خیران و مابقی از محل صدقه و منابع داخلی کمیته امداد بوده است.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.