کرج- مدیرکل مدیریت بحران استانداری البرز با اشاره به آلودگی هوا و مشکلات ناشی از این امر اضافه کرد: ۶۵ درصد آلودگی هوای استان البرز مربوط به خودروها است که این معضل را می توان با ترویج فرهنگ استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی کاهش داد.

۶۵ درصد آلودگی هوای البرز سهم خودروها است

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری البرز، مهدی مهرور در شورای هماهنگی مدیریت بحران استان البرز که عصر امروز سه شنبه برگزار شد اظهار کرد: از شهرداری های استان انتظار می رود که در اسرع وقت نسبت به تجهیز و نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی اقدام کنند.

وی در ادامه گفت: یکی از مهمترین محورهای مدیریت بحران، ایجاد مکان های اسکان اضطراری، تهیه و تجهیز سالن های چندمنظوره مدیریت بحران و همچنین ایجاد پد بالگرد است که مسئولان مربوطه باید برای این امر تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

مهرور با اشاره به ضرورت اتخاذ تدابیر لازم برای پیشگیری از خسارات و حوادث ناشی از بحران های طبیعی افزود: بر این اساس برگزاری چنین جلساتی می تواند در جهت پیشبرد اهداف اهمیت بسزایی داشته باشد.

وی ادامه داد: تشکیل ستادهای بحران با حضور شهرداران و کارگروه های زیرمجموعه به صورت ماهانه و مستمر مورد تاکید بوده و این امر در شهرستان ها نیز به ریاست فرمانداران تحقق می یابد.

مهرور گفت: در این نشست ها شرح وظایف ادارات، سازمان ها، شهرداری ها و تمامی دستگاه های خدماتی و امدادی مشخص شده و پیگیری لازم در جهت رفع مشکلات و موانع و تامین نیاز های ضروری در مواقع بحران صورت می گیرد.

مدیرکل مدیریت بحران البرز افزود:  از مهمترین محورهای مطرح شده تهیه مکان های اسکان اضطراری، تهیه و تجهیز سالن های چندمنظوره مدیریت بحران و همچنین پد بالگرد بود که مسئولان مربوطه باید تدابیر لازم را اتخاذ کنند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.