نخست وزیر لبنان تأکید کرد که انتخابات پارلمانی لبنان در ماه می آتی و در موعد مقرر خود برگزار خواهد شد و تأکید کرد که این انتخابات برای جریان های سیاسی لبنانی سرنوشت ساز خواهد بود.

سعد حریری: انتخابات پارلمانی در موعد مقرر برگزار می شود

به گزارش قدس آنلاین، «سعد حریری» نخست وزیر لبنان اعلام کرد که انتخابات پارلمانی لبنان در ماه می آتی و در موعد خود برگزار خواهد شد.

وی تأکید کرد که این انتخابات برای همه جریان های سیاسی لبنانی تعیین کننده و سرنوشت ساز خواهد بود و افزود: مهم این است که کار خود بر مبنای دموکراسی را به همین منوال ادامه دهیم، زیرا همین مسأله لبنان را در منطقه ای پر التهاب، به جادو و معجزه ای کوچک تبدیل کرده است.

سعد حریری گفت که لبنان موفق شده از همه درگیری هایی که در اطراف این کشور رخ می دهد در امان باشد زیرا همه نیروهای امنیتی و جریان های سیاسی از حمله ارتش به مسئولیت خود به شکل کامل عمل کرده اند و همه با هم موفق شده اند با افراط گرایی مقابله کنند.

وی افزود که اساس و اصل ثبات در کشور تنها به مقابله با افراط گرایی محدود نمی شود بلکه در این مسأله نهفته است که ما به عنوان شهروندان لبنان تصمیم گرفته ایم که به عقب باز نگردیم و چشم به آینده دوخته ایم.

نخست وزیر لبنان همچنین با اشاره به پروژه نفت و گاز در این کشور که هفته گذشته به وسیله شورای وزیران تصویب شده است گفت که به دلیل همکاری و هماهنگی ایجاد شده در لبنان، این کشور موفق شده در زمینه نفت و گاز با یکی از شرکت های مهم جهانی قرارداد امضا کند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.