کرج- شهردار کرج با بیان اینکه حضور اعضا شورا در برنامه ساماندهی شهر برای اتحاد هرچه بیشترمدیریت شهری حائز اهمیت است گفت: نباید تحت تاثیر جوسازی عده ای اجازه دهیم تا مردم از شورا و شهرداری ناامید شوند.

عده ای با جوسازی می خواهند مردم کرج را از مدیریت شهری ناامید کنند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، سی و دومین جلسه شورای شهر کرج صبح امروز چهارشنبه با حضور نمایندگان مردم در پارلمان شهری و شهردار کرج برگزار شد.

در نطق پیش از جلسه، شهردار کرج به تشریح عملکرد مدیریت شهری پرداخت و گفت: جمعی از سرمایه گذاران و سازندگان خصوصی شناسایی شده و با برگزاری همایشی با سرمایه گذاران خصوصی قرار شد با تجمیع و هماهنگی همکاری لازم را در جهت بهبود شهر با مدیریت شهری داشته باشند.

وی در ادامه افزود: در این زمینه اتحادیه و انجمنی  ایجاد شود ونمایندگانی معرفی کنند تا برای همکاری با پروژه های بافت فرسوده و تپه مرادآب در این خصوص همکاری و  این مهم در  اولویت قرار گیرد.

شهردار کرج با اعلام اینکه قرار بر این شد تسهیلات لازم برای این سرمایه گذاران در نظر گرفته شود افزود: در هفته گذشته ملاقات عمومی در مسجد امام حسن مجتبی (ع) منطقه محروم کلاک انجام شد ومشکلات جمع بندی و اقدامات لازم در دستور کار قرار گرفت.

وی با بیان اینکه سال آینده چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی است گفت: در این راستا در خدمت رسانی ویژه به مردم متمرکز هستیم و رسیدگی و خدمت در محلات محروم در اولویت کار مدیریت شهری است.

نصیری بیان کرد: در خصوص ساماندهی دستفروش ها که بیشتر در خیابان شهید بهشتی و چهاراه طالقانی مستقر هستند به تدریج نواقص در حال رفع شدن است و در این زمینه پلیس و مسئولان قضایی همکاری لازم را با مدیریت شهری دارند.

وی در ادامه افزود: زمینی به مساحت ۵ هکتار در باغستان آماده شده تا برای ساماندهی دست فروشان اقدام شود.

شهردار کرج با اشاره به اینکه با نصب دوربین ها در سطح شهر دست فروشان  نیز تحت کنترل هستند افزود:با هماهنگی ویژه با فرمانده نیروی انتظامی در بحث نظم اجتماعی پلیس و ماموران شهرداری در این زمینه هماهنگی لازم را دارند.

وی در ادامه گفت: پرداخت مزایای کارکنان به صورت ویژه و به صورت قطعی در پایان ماه پرداخت خواهد شد و در زمینه  پیمانکاران که مطالبات کارگران را پرداخت نمی کردند تذکر لازم داده شد.

نصیری در پایان با بیان اینکه نظارت اعضای شورا هر چه قویتر باشد مدیریت شهری نیز با ارتقا و بهروری برای حفظ سرمایه های مردم بیشتر تلاش خواهد کرد افزود: اعضای شورا ومدیریت شهری  تحت تاثیر جوسازی عده ای قرار نگیرند تا مردم از شورا و شهرداری ناامید شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.