چابهار- مراسم معارفه «حمیدرضا بنی صدر» اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر سیستان و بلوچستان با حضور سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، برگزار شد.

انتصاب اولین فرمانده یگان حفاظت اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی اداره کل بنادر و دریانوردی سیستان و بلوچستان، مراسم معارفه حمیدرضا بنی صدر اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر سیستان و بلوچستان با حضور سرهنگ جعفر اطمانی فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی، مدیر کل بنادر و دریانوردی استان سیستان و بلوچستان، معاونین و مسئولین اداره کل برگزار شد.

در این مراسم سرهنگ اطمانی ضمن برشمردن مأموریت و اهداف سازمانی اظهار داشت : در جهت صیانت از جایگاه و اهداف سازمانی و برخورداری از جایگاه قانونی شاهد معارفه اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان هستیم.

وی ضمن اینکه تغییر و تحول را نشانه پویایی و ارتقاء سازمانی دانسته، از تلاشها و زحمات جناب آقای شاهسونی در طول مدت تصدی خدمت تشکر و قدردانی کرده و برای آقای بنی صدر به عنوان اولین فرمانده یگان حفاظت بنادر استان سیستان و بلوچستان در انجام وظایف و ماموریت سازمانی آرزوی توفیق و سربلندی کردند.

توانمندسازی و ارتقاء سازمانی، ارتقاء مهارت و دانش فردی کارکنان، ارتقاء کیفی در جهت حفاظت از بنادر و هدفمندی اجرایی و عملیاتی سازمان بنادر و تعاملات سازمانی از جمله مسائل مورد تاکید فرمانده یگان حفاظت سازمان بنادر و دریانوردی همگام با شرایط توسعه ای بندر و با شیوه های نوین اقتصادی بود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.