ایلام- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام گفت: حرکت فرهنگی و ارزشی علی هاشمی قهرمان وزنه برداری جهان از مدال طلا با ارزش تر بود.

حرکت فرهنگی «علی هاشمی» از مدال طلا با ارزش تر بود

به گزارش قدس آنلاین، حجت الاسلام محمدنقی لطفی در دیدار با علی هاشمی قهرمان وزنه بردار ایران با بیان اینکه ایران در عرصه های مختلفی آمریکا را شکست داده است، اظهارداشت: حرکت اسلامی ایرانی شما در عدم مصافحه با بانوی آمریکایی در هنگام اهدای مدال، که نشان دهنده فرهنگ غنی ایرانی – اسلامی شما ورزشکاران است بسیار حائز اهمیت است.

وی با اشاره به اینکه پیروزی علی هاشمی در خاک آمریکا علاوه بر پیروزی ورزشی، پیروزی سیاسی نیز بود، افزود: حرکت ارزشی شما، نماد ارزش گرایی اسلامی و انقلابی را در مقابل دیدگان میلیون ها و بلکه میلیاردها بییننده به نمایش گذاشتید، بسیار با ارزش است.

نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه ایلام به وجود جوانان ورزشکار و توانمند در استان اشاره کرد و خاطرنشان ساخت: وظیفه ما مسئولان ایجاد زمینه رشد و تعالی شما ورزشکاران است تا ورزشکاران ما بتوانند در عرصه های ملی و بین المللی سکوهای مختلف را به دست آورند.

حجت الاسلام و المسلمین محمدنقی لطفی یادآور شد: رهبر معظم انقلاب کار فرهنگی شما در عدم مصافحه هنگام اهدای مدال را بسیار ارزشمند توصیف کردند و سعی می کنیم که مقدمات دیدار مهم و معنوی شما با رهبر انقلاب فراهم شود.

قهرمان وزنه برداری جهان نیز در این دیدار با بیان اینکه خوشحالم که توانستم در دل خاک آمریکا پرچم ایران اسلامی را به اهتزاز درآورم و دل مردم و رهبر انقلاب را شاد کنم، گفت: شهدا قهرمانان واقعی این مرز و بوم هستند که با خون آنها امنیت در جامعه حاکم شده و ما می توانیم با آرامش خیال در عرصه های ورزشی فعالیت کنیم.

علی هاشمی با اشاره به مشکلات پیش روی، افزود: تمام هزینه های ورزشی ام توسط برادرم تأمین شده و تاکنون وعده های برخی مسئولین در این زمینه محقق نشده که امیدوارم که با تلاش های حضرتعالی این مشکلات حل و فصل شوند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.