کرج- نایب رییس فدراسیون کاراته گفت: باتوجه به حضور رسمی کاراته در المپیک ۲۰۲۰ درصدد هستیم با مهیا کردن تیمی آماده یکی از رشته های مدال آور کاروان کشورمان در این مسابقات باشیم.

کاراته از رشته های مدال آور المپیک ۲۰۲۰ خواهد بود

به گزارش قدس آنلاین، احمد شقاقی در حاشیه مجمع سالیانه هیئت کاراته استان البرز که پیش از ظهر امروز چهارشنبه برگزار شد اظهار کرد: ایران در حال حاضر جایگاه دوم رده بندی جهانی را در اختیار دارد و به طور حتم در اولین حضور خود در المپیک از مدعیان کسب مدال خواهد بود.

وی با بیان اینکه تمام تمرکز و برنامه ریزی فدراسیون کاراته حضور موفق وپررنگ در المپیک ۲۰۲۰ توکیو گفت: میزان سهمیه کشورها بر اساس رنکینگ ومسابقات گزینشی مشخص می شود اما معتقدم با توجه به توان بالای کاراته ایران قطعا با تعداد نفرات خوبی در این رویداد مهم حضور خواهیم یافت.

شقاقی با تاکید براینکه استان های مستعدی چون البرز باید تلاش بیشتری در خصوص حضور نفرات شان در تیم های ملی داشته باشند گفت: با توجه به ظرفیت های این استان کسب مدال از المپیک پیش رو برای البرز دور از دسترس نیست.

نایب رییس فدراسیون کاراته کشور محور کاری تیم جدید فدراسیون را شایسته سالاری عنوان کرد و گفت: در بخش انتخاب مربیان وکاراته کاران همه چیز براساس شایستگی وارزیابی های فنی خواهد بود واعمال نظر شخصی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.